| کد خبر: 155400 |

کاروان ماشین آلات عمرانی آذربایجان غربی به کرمانشاه اعزام شدند

با حضور معاون امورعمرانی استاندار و جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، کاروان ماشین آلات عمرانی برای کمک به عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده در کرمانشاه اعزام شدند.

تین نیوز

با حضور معاون امورعمرانی استاندار و جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، کاروان ماشین آلات عمرانی برای کمک به عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده در کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی کهوریان ظهر شنبه در آیین اعزام این کاروان گفت: براساس تصمیمات شورای مدیریت بحران استان و با تاکیدات استاندار آذربایجان غربی، با بسیج تمامی امکانات دستگاههای اجرایی نزدیک به ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین عمرانی برای سرعت دهی به روند آواربرداری و آغاز عملیات بازسازی در مناطق حادثه دیده در زلزله کرمانشاه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز سازمان ها و دستگاههای اجرایی  بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد کشاورزی استان ماشین آلات خود را برای مشارکت در عملیات امداد و نجات و آواربرداری به مناطق زلزله زده اعزام کرده اند.

کهوریان افزود: در این مرحله ۳۰ دستگاه کمپرسی از سوی شهرداری های استان، ۱۰ دستگاه لودر، شش دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری از اداره کل مدیریت بحران، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین شرکت آب منطقه ای به همراه اکیپ های پشتیبانی و خدمات فنی و تعمیرات به بخش های گهوراه و نیونیچ در شهرستان دالاهو اعزام می شوند.

معاون امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی به مشارکت تمامی آحاد مردم در یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده در زلزله نیز اشاره کرد و گفت: در این حرکت عظیم مردمی که جلوه بسیار با شکوهی از همدردی و همیاری است مردم نوع دوست استان آذربایجان غربی همچون سایر نقاط کشور در کنار هموطنان خود در استان کرمانشاه بوده و به مسئولیت خود در این مقطع حساس عمل می کنند.

کهوریان همچنین به برنامه بازسازی ۲۰۰۰ منزل مسکونی در شهرستان دالاهو کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: براساس تکلیفی که از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده به استان شده است، بازسازی  ۲۰۰۰ خانه روستایی و شهری در ۱۴۳ روستای شهرستان دالاهو و شهرهای کرند غرب، گهوآره و ریجاب برعهده آذربایجان غربی است.

وی اظهارداشت: در این زمینه نیز استاندار تکالیفی را به دستگاههای اجرایی سپرده و امیدواریم با تکمیل مراحل آواربرداری در روزهای آتی، سریعا شاهد شروع عملیات احداث و مرمت خانه های آسیب دیده و اتمام آنها در زمانبندی مقرر باشیم.


 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.