| کد خبر: 155134 |

معاون راهداری استان همدان؛

700 کیلومتر از محورهای استان همدان خط کشی شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از خط کشی و ایمن‌سازی 700 کیلومتر از محورهای استان خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از خط کشی و ایمن‌سازی 700 کیلومتر از محورهای استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 700 کیلومتر خط کشی و ایمن‌سازی محورها در استان انجام شده است.

وی از انجام 60 کیلومتر عملیات روکش آسفالت سطح راه ها از سوی این اداره کل خبر داد و گفت: این عملیات در محورهای شریانی و اصلی و فرعی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات شانه سازی، درزگیری، لکه‌گیری و موج تراشی نیز از دیگر اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در طول شبکه راه‌های استان بوده که شامل تمامی محورهای اصلی و فرعی و تعدادی از محورهای روستایی است.

پرورشی خرم در ادامه به آزادسازی حریم راه های استان اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه انجام هرگونه عملیات نظیر دیوارکشی، ساخت‌وساز و ایجاد تأسیسات در حریم قانونی راه و شعاع یکصد متری پس از آن، بر اساس قانون اصلاح قانون ایمنی راه‌ها بدون اخذ مجوز از اداره راهداری و حمل و جاده‌ای ممنوع است، برخی اشخاص حقیقی و حقوقی بدون هماهنگی مبادرت به ساخت‌وساز غیرقانونی در این محدوده می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه رعایت حریم قانونی راه برای تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 1462 کیلومتر از از حریم راههای استان آزادسازی شده اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.