| کد خبر: 154649 |

تمام راه‌های استان‌های زلزله‌زده باز است

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی تمام راه‌های مواصلاتی به شهرها و روستاهای استان‌های زلزله زده در غرب کشور خبر داد.

تین نیوز

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی تمام راه‌های مواصلاتی به شهرها و روستاهای استان‌های زلزله زده در غرب کشور خبر داد.

عبدالهاشم حسن نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه تمام راه‌های دسترسی به سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام در حال حاضر باز است، اظهار داشت: زلزله شب گذشته بیشترین خرابی را در سه استان مذکور داشته و در حالی که برخی از راه های دسترسی به این استان ها به ویژه استان کرمانشاه مسدود شده بود، خوشبختانه با انجام عملیات راهداری از شب گذشته، در حال حاضر هیچ راهی در این محورها مسدود نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از وقوع زلزله شاهد ریزش کوه و انسداد برخی از محورهای این سه استان بودیم اما پس از انجام عملیات بازگشایی، در این ساعت هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد.

معاون سازمان راهداری افزود: پاکسازی از محورها انجام شده و گروه‌های کارشناسی برای ارزیابی میزان ایمنی راه‌ها و به ویژه پل های موجود در این محورها به سه استان اعزام شده اند. باید از ایمنی تمام پل ها و ابنیه‌های موجود در راه‌های سه استان اطمینان حاصل کنیم.

حسن‌نیا درباره میزان خسارات وارد شده به جاده‌های سه استان کرمانشاه، ایلام و کردستان گفت: هنوز برای برآورد میزان خسارات وارد آمده، زود است و تمام تمرکز ما معطوف به تامین ایمنی راه‌های این سه استان است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.