| کد خبر: 153813 |

مه غلیظ موجب کاهش دید و کندی تردد در برخی از جاده های زنجان شده است

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر مه غلیظ در آزاد راه زنجان - تبریز، زنجان - بیجار و جاده ترانزیت همین مسیر دید رانندگان را کاهش داده و موجب کندی تردد خودروها شده است.

تین نیوز

    رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر مه غلیظ در آزاد راه زنجان - تبریز، زنجان - بیجار و جاده ترانزیت همین مسیر دید رانندگان را کاهش داده و موجب کندی تردد خودروها شده است.

محمد امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در آزاد راه زنجان – تبریز محدوده سرچم، جاده شریانی زنجان - بیجار محدوده حلب و جاده ترانزیت زنجان - میانه محدوده سرچم دید رانندگان به علت مه غلیظ به شدت کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده بارش باران تا ساعات آینده برای استان زنجان از سوی هواشناسی این استان پیش بینی شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد خودروهای سبک و سنگین در همه مسیرهای ارتباطی به صورت عادی و روان در جریان است.

امینی، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، استفاده از چراغ های مه شکن عقب و جلوی خودرو را جدی بگیرند، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.

وی یادآورشد: در زمان حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت. هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.