| کد خبر: 153712 |

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری استان همدان:

همه راه های استان باز است

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از باز بودن همه راه های استان خبر داد و گفت: زائران اربعین برای عبور از محورهای مواصلاتی استان نگران نباشند.

تین نیوز

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از باز بودن همه راه های استان خبر داد و گفت: زائران اربعین برای عبور از محورهای مواصلاتی استان نگران نباشند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سعید کریمی با اشاره به بارش باران و پدیده مه گرفتگی در محورهای استان اظهار داشت: تصاویر دوربین های نظارتی اداره کل راهداری استان ترافیکی روان را در جاده ها گزارش می دهد.

وی افزود: همه راه های استان همدان باز است و تنها در گردنه اسدآباد مه گرفتگی رقیقی وجود دارد.

کریمی ادامه داد: هم اکنون محور همدان کرمانشاه به دلیل عبور زائران پرترددترین محور استان گزارش شده است.

وی ابراز داشت: طبق آمار ارائه شده آغاز طرح اربعین از تاریخ هشتم تا امروز چهاردهم آبان ماه 2 میلیون و 328 هزار خودرو از کل محورهای استان عبور کرده اند.

این مسئول با تأکید بر اینکه این آمار از طریق 66 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری استان گزارش شده است، تصریح کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه پارسال 19 درصد افزایش داشته است.

سعید کریمی در ادامه از مردم خواست طبق گزارش های مرکز هواشناسی و امکان بارندگی و پدیده مه گرفتگی در جاده های استان، ضمن عبور از محورهای کوهستانی استان، قبل از سفر وسیله نقلیه خود را بررسی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.