| کد خبر: 153705 |

در بازدید از پایانه مسافربری همدان مطرح شد؛

تأکید مدیرکل راهداری همدان بر ارتقاء شاخص‌های حمل و نقل استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان طی نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری در ایام اربعین، بر تلاش به منظور ارتقای شاخص های حمل و نقل و راهداری استان تأکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان طی نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری در ایام اربعین، بر تلاش به منظور ارتقای شاخص های حمل و نقل و راهداری استان تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری همدان در جمع مسئولان و پرسنل شرکت های مسافربری با بیان اینکه استان همدان جایگاه ویژه ای در بحث حمل و نقل کشور دارد، گفت: باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت ارتقای شاخص های حمل و نقل و راهداری استان به کار گیریم.

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی و اصلی اداره راهداری و حمل و نقل استان آن است تا بستر مناسبی را برای عبور و مرور ایمن مردم در جاده های استان فراهم کند و شرایطی را به وجود آورد تا مردم بتوانند به خوبی تردد داشته باشند.

رودباری اظهار داشت: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم سطح سرویس مناسبی را در استان ارائه دهیم، همچنین در ایام اربعین و جابجایی زائران حسینی از پایانه مسافربری استان همدان، اهمیت این مسائل را دوچندان می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ابراز امیدواری کرد: با توجه به نامگذاری همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن انتظار بیشتری می رود که با همکاری و همراهی مسئولان استان و تشکل های صنفی به عنوان بازوهای اصلی سازمان حمل و نقل و راهداری بتوانیم موثر باشیم و شرایط را برای بهبود شاخص های حمل و نقل استان فراهم کنیم.

رودباری در ادامه به کسب رتبه نخست کشوری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ارائه خدمات به مسافران اشاره و خاطرنشان کرد: ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﻧﺠﺎم ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾزی، ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ و اﻋﻤﺎل ﻧﻈﺎرت ﻣﻄﻠﻮب ﺑﺮ ﻧﺤﻮه ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖ ﻫـﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت ﻓﻌﺎل در ﺑﺨﺶ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺑﯿﻦ ﺷﻬﺮی و ﻧﺎوﮔﺎن زیرﭘﻮﺷﺶ آﻧﻬﺎ ﻃـﺮح جامع ﻧﻈﺮﺳﻨﺠﯽ از ﻣﺴﺎﻓﺮاﻦ ﻧﻮروزی در سطح کشور و در راستای ارﺗﻘـﺎی ﺳـﻄﺢ رﺿـﺎﯾﺘﻤﻨﺪی آﻧـﺎن انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: در نظرسنجی های انجام شده ﻣﺴﺎﻓﺮاﻦ اﺳﺘﺎن ﻫﻤﺪان کمترین شکایت را نسبت به مسافران استان های دیگر کشور در خصوص عدم حرکت به موقع اتوبوس های مسافربری داشته اند.

رودباری اضافه کرد: اﻟﺰام ﺣﺮﮐﺖ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ اﺗﻮﺑﻮس های مسافربری در واقع احترام به حقوق شهروندی است که خود می تواند رضایتمندی مسافران را به دنبال داشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.