| کد خبر: 153043 |

بازدید مدیرکل راهداری استان همدان از مرکز مدیریت راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از مرکز مدیریت راه‌های همدان بازدید و از نزدیک با عوامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از مرکز مدیریت راه‌های همدان بازدید و از نزدیک با عوامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری در این دیدار با اشاره به اینکه مراکز مدیریت راه های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیانگر میزان نقش سیستم های هوشمند در ارتقآء ایمنی است گفت: مدیریت و نظارت بر سامانه‌های ترددشماری، دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و نیز تابلوهای ترافیک ‌نما و پیام متغیر و ارتباطات رادیویی از مواردی است که در این مرکز رصد و ارزیابی می شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران با برقراری شیفت های منظم و دائم در مرکز مدیریت راه‌های استان انجام می‌شود.

رودباری خاطرنشان کرد: همکاران این مجموعه با بکارگیری تمام توان پاسخگوی مسئولان به منظور شناسایی و معرفی خودروهایی که موجب ایجاد ناامنی در محورهای مواصلاتی می‌شوند به پلیس راه بوده و این کنترل و نظارت در راستای افزایش ایمنی انجام می شود.

گفتنی است، ایجاد مرکز مدیریت راه‌ها در واقع ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان مردم به اطلاعات و اخبار راه‌های استان و ایجاد هماهنگی و همکاری متقابل بین دستگاه های مرتبط با حمل ونقل در راستای تبادل اطلاعات و آمار ترددهای جاده‌ای و چگونگی آن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.