| کد خبر: 151930 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای مازندران :

دارا بودن حمل و نقل ایمن و روان نیاز امروز مازندران است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست کارکنان حوزه کاری این معاونت ضمن با اهمیت برشمردن بخش حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود : نیاز مبرم امروز مازندران دارا بودن حمل و نقل ایمن ، راحت و روان است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست کارکنان حوزه کاری این معاونت ضمن با  اهمیت برشمردن بخش حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود : نیاز مبرم امروز مازندران دارا بودن حمل و نقل ایمن ، راحت و روان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، علی نصیری در این نشست که با هدف بررسی فعالیتها و اقدامات در دست اجرای این معاونت برگزار گردید ، ضمن قدردانی از خدمات قابل توجه کارکنان این حوزه افزود : نیاز امروز استان داشتن حمل و نقل ایمن ، راحت و استاندارد بوده ، از این رو باید برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش وکوششی دریغ نکرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به ادغام صورت گرفته حوزه حمل و نقل و پایانه ها با مجموعه راهداری اظهار داشت : هم سویی این دو حوزه می تواند نقش بسیار مهمی در جهت استاندارد سازی ، نظارت دقیق و ایمنی بیشتر در بخش حمل و نقل جاده ای ایفا نماید.

نصیری خواستار نظارت دقیق تر کارشناسان اداره مسافر و کالا این اداره کل از مجموعه های پایانه ها ی بار و مسافر شد و خاطر نشان ساخت : نظارت دقیق و مستمر کارشناسان و مسولین مربوطه می تواند ایمنی ، راحتی و روانی حمل و نقل  حوزه یاد شده را تضمین نماید.

معاون حمل و نقل این اداره کل در ادامه به انعکاس بروز  و دقیق فعالیتها و عملکرد مجموعه حمل و نقل  اشاره و افزود : آگاهی بخشی مردم و تنویر افکار عمومی از عملکرد حوزه حمل و نقل می تواند گام ارزنده ای در جهت مشارکت و تعامل آنها با خدمتگزارانشان در این بخش باشد.

گفتنی است در این نشست علاوه بر معاون حمل و نقل ، دیگر روسای ادارات ستادی و کارشناسان مربوطه در این حوزه ، به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت بهبود وضعیت موجود پرداختند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.