| کد خبر: 151929 |

آمادگی ناوگان اتوبوسی حمل ونقل عمومی استان فارس در جا به جایی زائران اربعین حسینی (ع)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در جلسه هماهنگی کمیته جابه جایی زائران اربعین حسینی (ع) استان با اشاره به اهمیت رفت و بازگشت ایمن ، به موقع و روان زائران استان فارس از برنامه ریزی و آمادگی کامل ناوگان اتوبوسی حمل ونقل عمومی استان جهت ارایه خدمان مناسب به زائران در آیین اربعین حسینی (ع) در سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در جلسه هماهنگی کمیته جابه جایی زائران  اربعین حسینی (ع) استان با اشاره به اهمیت رفت و بازگشت ایمن ، به موقع و روان زائران استان فارس از برنامه ریزی و آمادگی کامل ناوگان اتوبوسی حمل ونقل عمومی استان جهت ارایه خدمان مناسب  به زائران  در آیین اربعین حسینی (ع) در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس،  مهندس علی‌رضا سیاهپور با اشاره به اهمیت حماسه حضور میلیونی زائران  در این مراسم بزرگ معنوی بعنوان جلوه ای از همبستگی واقعی شیعیان سراسر جهان و انتقال مفاهیم و مؤلفه های مکتب بزرگ سرخ حسینی (ع) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت : بمنظور اهمیت این جابه جایی از تمامی مسافران و زائران عزیز درخواست داریم  تا با مدیریت زمانی سفر خود ، رفاه و امنیت را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، وی گفت:  در سال گذشته با فعالیت بیش از 500 دستگاه ناوگان اتوبوسی حمل ونقل عمومی جاده ای تحت پوشش شرکت های حمل ونقل مسافربری استان بیش از 50 هزار و پانصد زائر در قالب 1398 سرویس (شامل  39 درصد ناوگان اتوبوسی غیردربستی و 61 درصد ناوگان اتوبوسی در بستی) از نقاط مختلف استان دراین سفر پرفیض جابه جا شده اند .

وی افزود :  استان فارس برای چندمین سال پیاپی به عنوان استان معین ، کماکان وظیفه ارایه خدمات به استان های همجوار و جنوبی کشور نیز در مرز شلمچه بعهده دارد.

مهندس سیاهپور ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ارگان های مرتبط در امر جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) و مردم مشتاق به تشرف کربلای معلا،  گفت: بر اساس  بررسی و پیش بینی های بعمل آمده و اتخاد تدابیر موثر و همچنین تجارب سالهای گذشته ، در صورت افزایش مشتاقان این سفر ، ناوگان اتوبوسی حمل ونقل  عمومی استان قادر به جا به جایی این عزیزان خواهد بود و این ماموریت پر افتخار را بنحو احسن به سرانجام خواهد رساند.

وی با اعلام آمادگی ستاد حمل ونقل جا به جایی اربعین و برنامه ریز های انجام شده در راستای ارتقاء سطح خدمات مطلوب و رفع مشکلات و معضلات  احتمالی از فعالیت های تنطیم شده در  این بازه زمانی توسط همکاران این اداره کل در ستادهای حمل ونقل مسافر مستقر در پایانه های مسافربری استان  و همچنین نقطه صفر مرزی شلمچه با رویکرد جدی به معاینه فنی ناوگان و سایر اقدامات فرهنگی واطلاع رسانی در این ایام خبر داد.

 وی تصریح کرد : استان فارس در حال حاضر با  دارابودن بیش از 4900 دستگاه انواع ناوگان حمل ونقل عمومی شامل 920 دستگاه اتوبوس (بین شهری) و فعالیت 121 شرکت حمل ونقل مسافر قریب به 7 هزار راننده حرفه ای را تحت پوشش خود دارد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.