| کد خبر: 151887 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان:

علت تصادفات ۵ ساله اصفهان زیر ذره بین بازرسان است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در قالب یک پروژه، علل تصادفات ۵ ساله استان و ریسک تصادفات جاده‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در قالب یک پروژه، علل تصادفات ۵ ساله استان و ریسک تصادفات جاده‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

داریوش امانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای اولین بار در کشور پروژه‌ای با عنوان ارزیابی ریسک تصادفات جاده‌ای انجام شده که به بررسی تصادفات پنج ساله استان و علل آنها پرداخته است.

وی با اشاره به پروژه ارزیابی ریسک و تصادفات جاده‌ای در راه های برون شهری استان اصفهان ادامه داد: در این پروژه پس از بررسی علل تصادف، با تهیه نرم افزاری میزان ریسک در هر قطعه از راه تعیین شده و راهکارهای مناسب و مهندسی در جهت کاهش ریسک هر قطعه ارائه می‌شود.

امانی در خصوص تعداد تلفات ناشی از تصادفات بر اساس آمار به دست آمده در پنج ماهه اول امسال بالغ بر ۲۷۲ نفر است، گفت: این آمار نسبت به پنج ماه اول  سال گذشته که ۱۹۰ نفر بوده حدود شش درصد افزایش یافته است.

وی در خصوص همایش آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای ادامه داد: از آنجا که از تاریخ ۲۹ آبان لغایت یکم آذر ماه روز جهانی قربانیان تصادفات ترافیکی نامگذاری شده است در این زمان همایش توسط این اداره کل به عنوان آسیب دیدگان حوادث جاده ای در سطح ملی برگزار خواهد شد.


 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.