| کد خبر: 151828 |

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران:

۲۵ کیلومتر از محور کندوان روکش آسفالت شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اتمام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری ۲۵ کیلومتر از محور کندوان خبر داد.

تین نیوز

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اتمام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری ۲۵ کیلومتر از محور کندوان خبر داد.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر از اتمام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری محور کندوان به طول ۲۵ کیلومتر (محدوده دهانه شمالی تونل به سمت مرزن آباد) در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیتهای گسترده ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالتهای محورهای ارتباطی استان توسط این اداره کل انجام شده است.

وی ادامه داد: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در سطح محور ارتباطی کندوان به طول ۲۵ کیلومتر به اتمام رسید.

نجفی ضمن اشاره به این مطلب که از ابتدای سال جاری تا به امروز فعالیتهای گسترده ای در خصوص روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی استان در دست اجراست، خاطر نشان کرد: علاوه بر محورکندوان، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی هراز، سوادکوه ، کمربندی آمل، سرخ رود به اوجی آباد، رویان به نوشهر، رویان به گلندرود و ساری خزر آباد در حال اجرا است.

 


 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.