| کد خبر: 151113 |

برخورد با متجاوزان به حریم جاده‌های شهرستان گرمی تشدید می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده برخورد با متجاوزان به حریم راه‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی تشدید می‌شود.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده برخورد با متجاوزان به حریم راه‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی تشدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صدیف فرمان صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی اظهار داشت: جلوگیری از تجاوز به حریم جاده‌های شهرستان از برنامه‌های مهم و اصلی بوده که در این راستا در 6 ماهه نخست امسال از هشت مورد تجاوز به حریم راه به طور قاطع جلوگیری شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مکرر و پیگیرهای مستمر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل مبنی بر حفظ ایمنی حریم راه که از اولویت‌ها و برنامه‌های راهداری و مطالبه اصلی مردم است در همین راستا در حوزه شهرستان گرمی 150 کیلومتر از حریم راه‌ها تسطیح و از هشت مورد تجاوز به حریم راه نیز کاملا جلوگیری شد.

فرمان تعمیر و نصب 150 شاخه گاردریل، نصب بیش از 400 مورد علائم راهنمایی در محورها ، رنگ‌آمیزی 200 مورد تابلو، لایروبی 15 پل، خط کشی 150 کیلومتر از راه‌ها با رنگ سرد، نصب 130 عدد تابلوی جان پناه در بزرگراه رضی به هفت چشمه و نصب یک هزار و 250 عدد بازتاب چشم گربه‌ای در راه جدید توسانلو – گیلارلو – شرفه را از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شهرستان گرمی در 6 ماهه نخست امسال عنوان کرد.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان اینکه 580 تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری راه‌های اصلی و فرعی شهرستان استفاده شده است، تصریح کرد: هم اکنون عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی رضی، برگ چای و 10 کیلومتر از مسیر گردنه لنگان در حال اجراست.

وی از در حال اجرا بودن عملیات ایجاد سیستم روشنایی چهار کیلومتر از مسیر شرفه گرمی خبر داد و گفت: نیروهای پرتلاش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی برای خدمت‌‌رسانی شبانه‌روزی به مردم منطقه با همه توان در میدان عمل آماده هستند و در این زمینه هیچ کوتاهی انجام نمی‌شود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.