| کد خبر: 150792 |

در نیمه اول امسال اتفاق افتاد:

ثبت بیش از ۹۸ هزار مورد تخلف در جاده‌های زنجان

ترددشمار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ثبت ۹۸ هزار و ۸۴۱ مورد تخلف طی نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: این تعداد تخلف توسط سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

تین نیوز

ترددشمار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ثبت ۹۸ هزار و ۸۴۱ مورد تخلف طی نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: این تعداد تخلف توسط سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شش‌ماهه مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، افزود: در نیمه نخست امسال شاهد ثبت ۸۰۷۷ مورد تخلف توسط سیستم توزین حین حرکت بودیم.

وی با یادآوری اینکه در این مدت نرخ جریان تردد در جاده‌های استان زنجان ۲۴۷ وسیله نقلیه در ساعت بوده است، تصریح کرد: همچنین طی همین مدت، دستگاه‌های ترددشمار، تردد ۶۵ میلیون وسیله نقلیه را در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسانده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته ۵۸ دستگاه ترددشمار در جاده‌های استان زنجان مستقر بود که این تعداد تا پایان شهریورماه امسال به ۶۲ دستگاه افزایش یافته است، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ سامانه ثبت تخلف و ۳۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌های استان مستقر بوده و کار ثبت عبور و مرور را در محورهای مواصلاتی استان بر عهده دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه با بیان اینکه طی شش‌ماهه امسال یک سامانه توزین حین حرکت و ۳ دستگاه تابلوی پیام متغیر در جاده‌های زنجان فعال شده است، بیان کرد: همه این اقدامات در راستای انجام ترددهای ایمن و بالا بردن ایمنی جاده‌ها به‌عنوان یکی از عوامل سه‌گانه در بروز سوانح جاده‌ای است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.