| کد خبر: 150477 |

همایش راهواران محله با حضور دهیاران در لارستان برگزار شد

همایش راهواران محله با حضور مسئولان شهرستان و دهیاران در محل سالن شهید سرورزاده اداره کل راه وشهرسازی لارستان برگزار شد.

تین نیوز

همایش راهواران محله با حضور مسئولان شهرستان و دهیاران در محل سالن شهید سرورزاده اداره کل راه وشهرسازی لارستان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، در ابتدای این همایش ابراهیم کیانپور مدیریت جدید راهداری از اقدامات این اداره کل در چندماه اخیر در جهت کاهش تصادفات عنوان داشت. بیش از200راهدار به همراه 153 ماشین آلات سبک و سنگین در طول سال به صورت تمام وقت در حال خدمت رسانی به مردم منطقه هستند.

وی افزود : طی شش ماهه نخست سال بیش از 60 کیلومتر عملیات راهداری محوری و شانه سازی واصلاح شیب شیروانی ،510 کیلومتر خط کشی ،12500عدد نصب علائم وچشم گربه ای ،11 کیلومتر نصب نیوجرسی و 3 کیلومتر گاردریل در محور های حوزه این اداره کل  به جهت بالا بردن ضریب ایمنی رانندگان فراهم شده است.

مهندس کیانپور از دهیاران خواست تا با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در روستا ها این اداره کل را یاری کنند و افزود: ارتفا فرهنگ ترافیکی دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها و توزیع بروشور و برگزاری کلاس های آموزشی خود می تواند سهمی در فعالیت های ایمنی در قالب آموزش داشته باشد. 

وی ادامه داد : از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 13 نقطه حادثه ساز و بیش از 650 کیلومتر از راههای تحت نظر این اداره کل ایمن سازی شده اند و تعمیرات 45 دستگاه پل نیز انجام پذیرفته است.

در ادامه این برنامه سرهنگ قنبری جانشین فرماندهی و سرهنگ صفری رییس پلیس راه روستایی قرارگاه جنوب فارس توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت انجام شده بیان نمودند و در پایان برنامه از دهیاران و رانندگان برتر ناوگان عمومی  تقدیر شد .

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.