| کد خبر: 150199 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

ارتقای ایمنی راه‌های استان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تأکید کرد: بحث ارتقای ایمنی راه‌ها جزو اولویت‌های این اداره کل است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تأکید کرد: بحث ارتقای ایمنی راه‌ها جزو اولویت‌های این اداره کل است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان با بیان اینکه بحث ایمنی راه‌ها همواره یکی از اولویت‌های این اداره کل بوده است، افزود: در بروز سوانح جاده‌ای عوامل مختلفی دخیل است که یکی از این عوامل، بحث جاده است، لذا برای کاهش بخشی از آمار سوانح جاده‌ای که مربوط به عامل جاده است، باید نسبت به ارتقای ایمنی راه‌ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

 وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال اقدامات خوبی در حوزه ایمنی و حریم راه‌های استان زنجان صورت گرفته است، تصریح کرد: در بحث خط‌کشی سرد و گرم ۸۰۰ کیلومتر کار در نیمه اول امسال انجام شده است. همچنین طی این مدت شاهد انجام ۱۰۵ کیلومتر عملیات نگه‌داری روشنایی طولی و نقطه‌ای در محورهای مواصلاتی استان زنجان بودیم.

 این مسئول با یادآوری اینکه آشکارسازی نقاط پرحادثه یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که این اداره کل در نیمه اول امسال اقدام به آن کرده و توانسته است ۳۷ مورد از نقاط پرحادثه استان را آشکارسازی کند، اظهار کرد: علاوه بر این اقدامات، ۲۶۹۷ مورد نسبت به حفظ حریم راه، ابلاغ و اخطار رفع تصرفات غیرمجاز و تصادفات اقدام شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان زنجان در ادامه از تهیه و نصب علائم اخطاری، انتظامی و مسیرنما به تعداد ۱۸۸۰ مورد در نیمه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در سایر بخش‌های این حوزه از جمله ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه، تعمیر و نصب گاردریل، تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی، ایمن‌سازی قوس‌های تند و ... اقدامات چشم‌گیری صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.