| کد خبر: 149926 |

مدیرکل راهداری استان همدان مطرح کرد:

فروش اینترنتی بلیت اتوبوس زائران اربعین حسینی در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فروش اینترنتی بلیت اتوبوس زائران اربعین حسینی در استان همدان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فروش اینترنتی بلیت اتوبوس زائران اربعین حسینی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رودباری صبح یکشنبه در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همدان اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت اتوبوس برای اربعین حسینی از ۹ آبان ماه سال جاری انجام می شود.

وی یادآور شد: هنوز نرخی برای قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین حسینی (ع) اعلام نشده و تصمیم بر این است که نرخ هیچگونه تغییری با سال گذشته نداشته باشد.

رودباری با تأکید بر اینکه در این ایام برای خدمتگذاری هر چه بهتر به زائران حسینی هیچگونه سرویس دربستی انجام نمی شود، عنوان کرد: بنا به ضرورت در برخی از مسیرها این سرویس ها انجام می شود و اولویت خدمات رسانی به زائران حسینی است.

وی ادامه داد: برای جابجایی زائران حسینی در ایام اربعین، هماهنگی لازم با تمام شرکت های مسافربری انجام شده تا جابجایی هموطنان در مسیر پایانه مرزی بیش از پیش تسهیل شود.

رودباری با بیان اینکه تمامی ناوگان اتوبوسی استان آماده جابجایی زائران در این ایام است، یادآور شد: پارسال در ایام اربعین ۳۴۰ سرویس در زمان رفت و ۸۶۰ سرویس در زمان برگشت زائران از طریق ناوگان اتوبوسی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین بر لزوم ایمن سازی محورهای این استان برای تردد زائران اربعین تاکید کرد و اظهارداشت: با توجه به جابجایی حداکثری زائران اربعین حسینی از این استان، فراهم کردن فضایی خوب و مناسب برای تردد زائران در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه باید نواقص جاده ها برطرف شده و خط کشی ها انجام شود، اظهارداشت: ایمن سازی جاده ها و استفاده از ناوگان اتوبوسرانی و تأمین تجهیزات مورد نیاز از جمله مسائل اصلی است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.