| کد خبر: 149728 |

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان:

۳۴۶کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان دلفان پاک‌سازی شد

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان گفت: ۳۴۶ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان دلفان در شش‌ماهه اول سال ۹۶ پاک‌سازی‌شده است.

تین نیوز

 سرپرست اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان گفت: ۳۴۶ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان دلفان در شش‌ماهه اول سال ۹۶ پاک‌سازی‌شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دلفان، محسن لطیفی‌نیا در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به عملکرد این اداره در شش‌ماهه اول سال 96 اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه اقدامات بسیاری در راستای ایمن‌سازی راه‌های شهرستان دلفان ازجمله پاک‌سازی 346 کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان انجام‌شده است.

وی از اصلاح افتادگی شانه در طول 10کیلومتر از راه‌های دلفان خبر داد و افزود: در همین مدت بیش از 75کیلومتر از سطح و شانه راه‌های این شهرستان پاک‌سازی شده است.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان بابیان اینکه در شش‌ماهه امسال 14دستگاه پل و آب رو لایروبی و 365 مترمکعب خاک‌برداری در کنار راه‌ها انجام‌شده است، عنون کرد:اصلاح قنو به طول 15هزار و 200متر، پاک‌سازی قنو در طول 42هزار متر، گریدرزنی راه با رویه شنی در 135کیلومتر و تسطیح و شیب بندی شانه راه به طول 60کیلومتر از دیگر اقدامات صورت گرفته راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این شهرستان بوده است.

وی بیان کرد: انجام عملیات قیرپاشی به میزان 120هزار کیلوگرم، برف‌روبی در طول 385کیلومتر، 770 کیلومتر باند یخ‌زدایی، لکه‌گیری هندسی به میزان 50تن، تهیه و پخش آسفالت به میزان 165هزار و 125تن و ترانشه برداری در سطح 45هزار مترمکعب از دیگر برنامه‌های انجام‌شده طی این مدت در شهرستان دلفان بوده است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.