| کد خبر: 149433 |

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راهها خبر داد :

آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های استان مازندران

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های این استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، اسماعیل فولادی با بیان این مطلب گفت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جز محورهای حساس کشور محسوب شده ، لذا ایمن سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره به طور ساری و جاری در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح نمود:‌یکی از برنامه های این اداره کل در زمینه ایمن سازی محورها و رفع نقاط پرحادثه نصب تابلوهای جهت نمای فسفری جهت آشکار سازی نقاط پرحادثه  ( از نوع خورشیدی) است که در محورهای شریانی استان نصب شد.

فولادی از آشکارسازی نقاط پرحادثه به عنوان یکی از روشهای کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد یاد کرد و اظهار داشت : با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری درخصوص رفع این نقاط صورت گرفته و درهمین راستا نیز نصب انواع علائم به عنوان یک اقدام کم هزینه ، زودبازده ، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا نماید.

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان نمود : محورهای ارتباطی هراز ، سوادکوه ، کندوان ، ساری _ خزرآباد ، نکا _ بهشهر ، نور _ چمستان _ آمل و محور کناره از جمله محورهای بودند که آشکار سازی نقاط پرحادثه در آن صورت پذیرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.