| کد خبر: 148446 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گزارش داد:

جزئیات تردد وسایل نقلیه در جاده‌های هرمزگان طی شهریور ۹۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گزارشی از تردد وسایل نقلیه در جاده‌های هرمزگان طی شهریور ماه ۹۶ ارائه داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گزارشی از تردد وسایل نقلیه در جاده‌های هرمزگان طی شهریور ماه ۹۶ ارائه داد.

به گـزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهـداری و حمـل و نقل جاده‌ای اسـتان هرمزگان، داریـوش باقـر جـوان گـفت: در مرداد ماه ۱۳۹۶ تعداد ۱۰۷۶۵۸۵۳ تردد در جاده‌های استان صورت گرفته که ۳۱/۵ درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که بیشترین حجم تردد در محور بندرعباس- بندر شهید رجایی با ۲۷۳۹۹۵ وسیله نقلیه، بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده‌های استان معادل ۲۱۰ وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرعباس-بندر شهید رجایی با نرخ جریان تردد ۹۹۷ وسیله نقلیه در ساعت بوده است و سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را ۷۱ کیـلومتـر در سـاعت عـنوان کــرد و افــزود: بیشترین ســـرعت متوسط در این مدت ۹۸/۱۱ کیلومتر در ساعت مربوط به محور سه‌راهی چارک – بندرلنگه  بوده است.

وی عنوان کرد: کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با ۲۵ تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور لامرد- سه‌راهی چهوو بوده و گفتنی است که ۱۰ درصد وسایل نقلیه در جاده‌های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندر شهید رجائی-بندرعباس با ۱۷۸۷۶۳ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

قابل ذکر است از مجموع کل تردد ۸ درصد وسایل نقلیه در جاده‌های استان سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور دشت امام – فین ۴۲۵۰۵ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

داریوش باقر جوان با تأکید بر اینکه در تمام محورهای استان دوربین‌های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره کل در طول شبانه‌روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می‌کنند بیان داشت: اطلاعات متخلفین سرعت غیرمجاز به‌صورت آنلاین و مستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می‌گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.