| کد خبر: 148294 |

در ۶ ماهه نخست امسال انجام شد:

اجرای ۴۱ عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت در جاده های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در محورهای شریانی و غیرشریانی استان به طول افزون بر ۴۱ کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در محورهای شریانی و غیرشریانی استان به طول افزون بر ۴۱ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و دیگر عوامل محیطی، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی استان از سوی این اداره کل در حال انجام است.

وی افزود: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۵ هزار و ۲۱۲ متر طول درزگیری و ۱۰۱ هزار و ۱۱۸ مترمربع لکه‌گیری، ۱۱ کیلومتر آسفالت شانه شنی راه‌ها، ۸ کیلومتر آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) و ۱۱۵ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه طرح‌های مختلفی در حوزه راهداری در دست اقدام و پیگیری است، بیان کرد: هم‌اکنون نیز ۸ طرح آسفالت در حال اجرا است.

رودباری تصریح کرد: افزون بر ۱۱۵ میلیارد ریال از منابع سازمان راهداری به منظور بهسازی، ترمیم و مرمت راه‌ها به استان همدان اختصاص یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.