| کد خبر: 147775 |

تشدید نظارتهای جاده ای در خراسان رضوی با تشکیل20 گشت نامحسوس راهداری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: این اداره کل با همکاری پلیس اقدام به تشکیل20 گشت نامحسوس راهداری برای نظارت بیشتر بر ترددهای جاده ای استان کرده است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: این اداره کل با همکاری پلیس اقدام به تشکیل20 گشت نامحسوس راهداری برای نظارت بیشتر بر ترددهای جاده ای استان کرده است.

ابراهیم نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر فعالیت گروه های راهداری از 28 اداره در شهرستانهای خراسان رضوی، گشتهای نامحسوس این اداره که با همکاری پلیس راه و با استفاده از خودرو های شخصی کرایه ای انجام می شود بر تردد جاده ای در ایام اوج تردد نظارت خواهند داشت.

وی گشتهای نامحسوس راهداری را غیر از گشتهای نامحسوس پلیس راه دانست و اظهار کرد: نظارتهای راهداری در 2 بخش نظارت بر معاینه فنی و فعالیت مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل بار و مسافر متمرکز شده است.

وی گفت: 33 راهدارخانه استان در این روزها در اجرای طرح تابستانه با فعالیت تمام وقت در حال خدمت رسانی به زائرین و مسافرین استان هستند.

نصری همچنین از صدور حکم پلمپ 60 دفتر فروش بلیت فاقد مجوز در استان خبر داد و افزود: 10 دفتر از این تعداد پلمپ شده اند و پلمپ 50 دفتر دیگر نیز به صاحبان آنان اعلام شده که تا روزهای آینده انجام خواهد شد.

استان خراسان رضوی 20 هزار و 574 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.