| کد خبر: 147764 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر خبر داد

اجرای اقدامات مناسب در حوزه ایمن‌سازی راه‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اقدامات خیلی خوبی در حوزه نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان در حال انجام است که با اتمام این پروژه‌ها توسعه مناسبی در سطح شهرستان دشتی اتفاق می‌افتد.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اقدامات خیلی خوبی در حوزه نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان در حال انجام است که با اتمام این پروژه‌ها توسعه مناسبی در سطح شهرستان دشتی اتفاق می‌افتد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، سید حمیدرضا علم در نشست با مسوولان شهرستان دشتی اظهار داشت: رفع مسائل و مشکلات ثبت زمین و منازل مسکونی برخی از مردم کاکی، پیگیری وضعیت راه و پل ارتباطی کاکی به شیخیان‌ها و دهستان کبگان و پیگیری وضعیت دوربرگردان روستای گنخک به کاکی در دستور کار است.

وی افزود: اقدامات خیلی خوبی در حوزه نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان در حال انجام است که با اتمام این پروژه‌ها، توسعه مناسبی در سطح شهرستان دشتی اتفاق می‌افتد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: هرچند بر اثر سیل پایان سال 95 و زوهای اولیه سال جاری خسارات فراوانی در حوزه راهداری ایجاد شد و حتی ریالی به این اداره کل پرداخت‌نشده اما هیچ‌وقت کار را تعطیل نکرده‌ایم.

وی افزود: در روستای دشت پلنگ شهرستان دشتی سیل، تخریب‌های گسترده‌ای برجای گذاشت و هرچند بخش عمده‌ای از این مسیر به کارخانه سیمان دشتی وصل می‌شد اما این کارخانه در راستای مسوولیت اجتماعی خود ریالی به این اداره کل کمک نکرد و ناچار شدیم با مشکلات فراوان مالی این مسیر روستایی صنعتی را ترمیم کنیم.

علم عنوان کرد: بازسازی محور ساحلی آب‌نمای پل مند و بازگشایی مسیر اضطراری پل گنخک در مسیر کاکی به کنگان نیز انجام شده و تا 40 روز آینده این پل آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: در حوزه راهدارخانه کاکی تعدادی از ماشین‌آلات راهداری را به خاطر حوادث غیرمترقبه در حوزه راهی شهرستان‌ها مستقر کرده‌ایم که راهدارخانه کاکی یکی از آن‌هاست.

علم تأکید کرد: یکی از موفقیت‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده استان بوشهر در کنترل سیل و تخریب کمتر راه‌ها، تقسیم ماشین‌آلات در این محورها بوده است.

وی با بیان این که حوزه راهداری در خدمت مردم است، افزود: راه‌های بین مزرعه و راه‌های عشایری در حوزه کاری این اداره کل نیست اما جهت کمک به مردم بدون هیچ‌گونه چشمداشتی تمام راه‌های روستایی کار شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.