| کد خبر: 146967 |

نصری اعلام کرد:

سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی را به حداقل ممکن می‌رسانیم

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در دیدار با فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با برنامه‌ریزی و اصلاح نقاط پرتصادف در استان، سوانح جاده‌ای و تلفات ناشی از آن را به حداقل ممکن می‌رسانیم.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در دیدار با فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با برنامه‌ریزی و اصلاح نقاط پرتصادف در استان، سوانح جاده‌ای و تلفات ناشی از آن را به حداقل ممکن می‌رسانیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی نصری با اعلام این مطلب افزود: به همکاری‌های بین بخشی و ادارات مختلف متولی در بخش راه و حمل ونقل می‌توانیم جاده‌های استان را به یکی از محورهای ایمن در کشور مبدل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماه اخیر نسبت به آمار همزمان در سال گذشته افزایش تلفات جاده‌ای را به همراه نداشتیم و پیش بینی می‌شود که تا پایان امسال نیز شاهد کاهش تلفات ناشی از سوانح جاده‌ای در استان باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در نوروز امسال با اجرای طرح ویژه‌ای برای آموزش رانندگان در استان به عنوان الگوی نمونه در کشور توانستیم، به ۷۰هزار نفر از رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان آموزش‌های لازم را برای رانندگی ایمن و افزایش ایمنی در سفر ارایه کنیم.

سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش راهداران و مدیران و فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به اینکه بخش عظیمی از تردد جاده‌ای کشور از طریق محورهای خراسان رضوی صورت می‌بخشد باید بر افزایش ایمنی و کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای بیش از پیش توجه کرد.

وی افزود: متاسفانه خراسان رضوی یکی از پرحادثه‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و متولیان ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای می‌بایست با تمام توان خود برای حمایت و حفاظت از جان مردم تلاش نمایند.

سردار کریمی ادامه داد: هرچند که جاده‌های استان در سال‌های اخیر بسیار ایمن‌تر از گذشته شده است اما به دلیل حجم بالای تردد زائران و ساکنان استان باید مدیریت درستی را برای کنترل ترافیک در روزهای مختلف هفته و ایجاد آرامش را برای استفاده کنندگان از راه فراهم آوریم.

وی افزود: ایجاد سفری امن برای زائران و کاهش تصادفات جاده‌ای خاطرات خوشی را برای زائران و خانواده‌های آن‌ها به همراه خواهد داشت و اقدامات پیش گیرانه‌ای که در بخشی با طراحی جرایم و در بخش دیگری نیز با ارایه آموزش‌های لازم فراهم خواهد آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.