| کد خبر: 146961 |

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبرداد:

رسیدگی به یک هزار و ۱۱۳ پرونده حریم جاده‌ها در استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طی همکاری و با دستور قضایی بیش از یک‌هزار و ۱۱۳ پرونده حریم جاده ها در استان همدان رسیدگی شده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طی همکاری و با دستور قضایی بیش از یک‌هزار و ۱۱۳ پرونده حریم جاده ها در استان همدان رسیدگی شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی اظهار داشت: طی همکاری و با دستور قضایی بیش از یک‌هزار و ۱۱۳ پرونده حریم جاده ها در استان همدان رسیدگی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: توقف کار، تخریب و صدور مجوز از جمله احکام این پرونده ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور بالا بردن سطح ایمنی تردد خودروها و حفظ حریم راه ها در محورهای مواصلاتی، انجام می شود، افزود: کارشناسان این اداره کل هرگونه تجاوز به حریم را به دقت دنبال کرده و در راستای رفع  آن از طریق قوانین مصوب کشوری و هماهنگی با نیروی انتظامی اقدامات لازم را به‌عمل می‌آورند.

پرورشی خرم ادامه داد: اولویت کار در بخش راهداری، ارتقای ایمنی و نگهداری راه ها، به عنوان ثروت ملی است که نقش مهمی در ایجاد امنیت جاده‌ای ایفا می کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه همدان از استان های گردشگری محسوب می شود این اداره سعی دارد علاوه بر افزایش ایمنی در تامین رفاه حال مسافران در تردد از محورهای مواصلاتی، سفر خاطره انگیزی را برای گردشگران رقم زده و با برنامه ریزی ها و تلاش های شبانه روزی راهداران این مهم انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه یکی از علائم مهم در شناساندن موقعیت جاده، خط کشی جاده ای است، یادآور شد: در سطح استان طی ۵ ماه گذشته مسافتی به طول ۶۱۴ کیلومتر از راه های فرعی و اصلی، با نظارت کارشناسان ایمنی و ترافیک اداره خط کشی شده است که می تواند در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای موثر باشد.

پرورش خرم با اشاره به اینکه راه ها به عنوان یکی از اصلی ترین شاخصه های توسعه و مهمترین زیربناها و زیرساخت های لازم برای پیشرفت محسوب می شود و حفظ راه ها از جنبه های اقتصادی دارای اهمیت است، عنوان کرد: همچنین در ۵ ماه امسال ۱۱۱ هزار و ۹۶۱ نفر ساعت گشت راهداری در راه های شریانی اصلی و فرعی و راه های روستایی استان به بررسی و گزارش مشکلات راه ها پرداخته اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.