| کد خبر: 146588 |

غم و اندوه جامعه در پی حادثه اتوبوس کرج - ساری

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در پی حادثه سقوط اتوبوس به دره در منطقه جاجرود و از دست رفتن جان تعدادی از هم‌وطنان، پیام تسلیتی منتشر کرد.

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در پی حادثه سقوط اتوبوس به دره در منطقه جاجرود و از دست رفتن جان تعدادی از هم‌وطنان، پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، متن پیام به شرح زیر است.

ضایعه از دست دادن جمعی از هموطنان و مصدوم و مجروح شدن برخی دیگر در پی حادثه سقوط اتوبوس بین‌شهری در محور تهران – بومهن غم، اندوه و تأسف و تأثر همگان را موجب شد.

متأسفانه یکدستگاه اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری آریا سفر آسیا (تعاونی 11) حامل 37 نفر از هموطنان عزیز که از مبداء کرج عازم ساری بود در نیمه شب روز سه‌شنبه 21 شهریور ماه در محور جاده قدیم تهران – بومهن دچار سانحه شده و به عمق دره سقوط کرد که منجر به از دست دادن 11 نفر از مسافران و مصدوم و مجروح شدن 20 نفر از هموطنان گردید.

به محض دریافت خبر این حادثه، مدیران ذیربط و عوامل راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در محل حادثه حضور یافته و با همکاری و همراهی نهادهای امدادی، انتظامی و ترافیکی عملیات لازم را انجام و اقدامات کارشناسی علت سانحه توسط دستگاه‌های ذیربط در حال انجام است که گزارشات تکمیلی متعاقباً توسط مبادی مربوط به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

رئیس، معاونین، مدیران و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن ابراز تأسف و تأثر از بروز این حادثه، مراتب همدردی خود را با خانواده‌های جان‌باختگان و هموطنان اعلام و سلامتی کامل مجروحان و مصدومان را از درگاه خداوند سبحان آرزو و مسئلت می‌نماید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.