| کد خبر: 146406 |

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبرداد:

نظارت جدی بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری همدان درایام اربعین

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری همدان در ایام اربعین افزایش می‌یابد.

تین نیوز

 رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری همدان در ایام اربعین افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید سخائیان پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی که با حضور روسای راهداری و حمل و نقل شهرستان های استان، مسئولان انجمن شرکت های مسافربری و مدیران شرکت های مسافربری استان همدان، برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل نزدیکی استان همدان به مرز، این استان به عنوان استان معین انتخاب شده است.

وی گفت: باید مدیران شرکت های مسافربری و روسای ادارات حمل و نقل استان همدان نسبت به اعزام ناوگان مسافربری برای زائران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه اولویت اعزام اتوبوس ها به مرز خسروی و با زائران اباعبدالله الحسین(ع) است، عنوان کرد: باید ضمن نظارت دقیق، بیشترین توان شرکت های حمل و نقل مسافربری نسبت به این امر باشد.

سخائیان با اشاره به اینکه اربعین حسینی بازتاب تبلیغاتی زیادی را به همراه دارد، افزود: باید رانندگان با دقت نظز بیشتر و سر ساعت مقرر نسبت به رفت و برگشت زائران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری همدان افزایش می‌یابد، یادآور شد: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

سخائیان از آمادگی ناوگان حمل ونقل جاده ای استان همدان برای ارائه خدمات و جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: بخش راهداری و حمل ونقل جاده ای استان  با تمام امکانات و توان خود آماده‌خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.