| کد خبر: 146242 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد:

توقف عملیات راهسازی در جاده‌های خراسان شمالی از ۲۰ شهریورماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تمامی عملیات راهسازی در محورهای ارتباطی استان از ۲۰ شهریورماه تا پنجم مهرماه به دلیل افزایش تردد خودروها در این بازه زمانی متوقف می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تمامی عملیات راهسازی در محورهای ارتباطی استان از ۲۰ شهریورماه تا پنجم مهرماه به دلیل افزایش تردد خودروها در این بازه زمانی متوقف می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد در روزهای پایانی شهریورماه و به منظور ارتقای ایمنی ترددها و داشتن سفری ایمن برای مسافرین، کارهای عمرانی راهسازی در محورهای خراسان شمالی متوقف می‌شود.

وی افزود: شمار سفرها در ایام پایانی شهریورماه افزایش می‌یابد که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با انجام اقدامات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را در جهت ارتقا ایمنی جاده‌ها مدنظر قرار داده است که از جمله این اقدامات: نصب علائم جاده‌ای در محل‌های مورد لزوم، خط‌کشی و انجام روکش آسفالت، نصب سرعتکاه مجازی در محدوده باباامان، اجرای رامبل استریپ عرضی در محل تقاطع‌ها، مناطق مسکونی و محورهایی از استان که سابقه واژگونی دارند و همچنین اجرای رامبل طولی در راه‌های دوخطه‌ای که سابقه تصادف به دلیل سبقت‌های غیرمجاز دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: دهه آخر شهریورماه به نام دهه احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی نامگذاری شده است و امیدواریم کاربران جاده‌ای با رعایت نکات ایمنی و قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی سفر خوشی را پیش رو داشته باشند و شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در روزهای پایانی شهریورماه باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.