| کد خبر: 146168 |

در جلسه شورای راهداری استان سمنان عنوان شد:

تلاش برای ارتقاء ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی استان سمنان

در جلسه شورای راهداری استان سمنان، هدف اصلی اداره کل راه و ترابری استان سمنان بالا بردن ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی استان و کسب رتبه اول کاهش تصادفات کشور اعلام شد.

تین نیوز

در جلسه شورای راهداری استان سمنان، هدف اصلی اداره کل راه و ترابری استان سمنان بالا بردن ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی استان و کسب رتبه اول کاهش تصادفات کشور اعلام شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان، مدیرکل راه و ترابری استان در ابتدای این جلسه که به میزبانی اداره راه و ترابری شهرستان گرمسار و با حضور  نماینده مردم شریف شهرستان‌های گرمسار و آرادان، امام‌جمعه شهرستان گرمسار، کلیه معاونین، روسای ادارات ستادی و شهرستان‌ها و شرکت راهداری فعال در استان برگزار شد، ضمن خوش‌آمد به کلیه حاضرین در جلسه گفت: حفظ بیت‌المال و نگهداری از اموال، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات ادارات باید در اولویت امور ادارات و شرکت قرار گیرد.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های گرمسار و آرادان که میهمان ویژه این جلسه بود در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات راهداران گفت: با توجه به اعیاد پیش رو و جاری راهداران و زحمتکشان این مجموعه می‌بایست راه اخلاقی مولای متقیان حضرت علی (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند. همچنین وی در ادامه تعهد به حفظ منافع ملی و مردم را از اهم امور دانست.

در ادامه دکتر کاتب بیان کرد: بحث راه، تصادفات، حوادث و اینکه حفظ جان رانندگان در دستان عوامل مستقر در راه‌ها به خصوص راهداران پرتلاش است خواهان این بود که هیچ‌گاه در انجام کاراها قانع نباشیم.

 در این جلسه که با هدف بالا بردن ضریب ایمنی و کاهش تصادفات برگزار شد گزارشی از اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام توسط شرکت راهداری جدید ارائه شد که مهم‌ترین آن افزایش ۱۳ درصدی در بحث اشتغال‌زایی بود. همچنین نماینده شرکت کمبود نقدینگی موجود را بزرگ‌ترین سد در انجام امور دانست و گفت: راهداران این استان تمام تلاش خود را به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به هموطنان خواهند داشت.

در پایان جلسه نیز امام‌جمعه شهرستان با ذکر این مطلب که آیه سیر و گردش در زمین بارها در قران کریم آمده است و همان‌طور که سفر کردن سیره ائمه اطهار و سفارش علمای دین و نیاز بشر‌ بوده است، ادامه داد: پس این مطلب مسئولیت سنگینی بر دوش راهداران می‌گذارد زیرا فراهم آوردن زیرساخت و زمینه و نگهداری جاده جهت هرچه بهتر سفر کردن مردم از جمله وظیفه این مجموعه است.

وی خدمتگذاری به خلق را از بزرگ‌ترین کارها دانست و گفت: باشد که همواره پیروز و در سایه حق سربلند بمانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.