| کد خبر: 145311 |

درپنجمین روز از هفته دولت :

روکش آسفالت 21 کیلومتراز محور بهار- غارعلیصدر بهره برداری شد

در پنجمین روز از هفته دولت ،پروژه لکه گیری وروکش آسفالت محور همدان-بیجار در مسیر غار علیصدر با حضور معاون امور عمرانی ، فرماندار بهار، بخشدار لالجین ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان و جمعی از مسوولین استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

تین نیوز

در پنجمین روز از هفته دولت ،پروژه لکه گیری وروکش آسفالت محور همدان-بیجار در مسیر غار علیصدر با حضور  معاون امور عمرانی ، فرماندار بهار، بخشدار لالجین ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان و جمعی از مسوولین استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد رودباری در مراسم افتتاح این پروژه ضمن گرامی داشت هفته دولت و درود بر شهیدان اظهار داشت : عملیات روکش , رگلاژ و تسطیح و آسفالت  مسیر اجرای این طرح از شهرستان بهار ،در محدوده میدان نیایش تا میدان حسن قشلاق به طول 21 کیلومتر در محور همدان-بیجار و مسیر گردشگری غار علیصدر انجام شده است .

وی افزود وضعیت نابسامان این محور با توجه به مطالعات انجام گرفته در خصوص بررسی وضعیت رویه های آسفالته رفع فرو رفتکی ها و...پس از دو مرحله آزمایشات  انجام شده توسط آزمایشگاه مکانیک خاک و بخش خصوصی انجام شده است .

رودباری تصریح کرد این طرح علاوه بر هزار تن قیر تحویلی از سوی اداره کل با اعتباری حدود 16 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی ، توسط پیمانکار و با رعایت اصول فنی و تضمین 5 ساله اجرا شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یاد آور شد  : آسفالت شانه راه به طول 3.25 کیلومتر در دو لاین رفت و برگشت  به طول جمعا 6.5 کیلومتر و احداث یک باب پارکینگ آسفالته  در محور خوشاب علیا نیز از سایر مشخصات این پروژه است.

در ادامه معاون امور عمرانی استانداری  با اشاره به اینکه  همه خدمات ارائه شده به برکت خون شهداست خاطره شهادت اسوه های دولت شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشته و اظهار کرد  خدمات و فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای چشمگیر  و مدیران فعال مایه خیر و برکت هستند .

محمود رضا عراقی سوق دادن اعتبارات به مسیر مناسب و استفاده بهینه از منابع مالی را نشانه ای از قابلیت و تدبیر مدیر کل راهداری و فرماندار بهار دانسته و گفت نگهداری راهها به عنوان سرمایه های ملی دارای اهمیت و محافظت از آنها ضروری است .

وی اذعان داشت هدف بازدید از پروژه ها اطلاع رسانی امور اعلام و بیان کرد :  دولت در دوره قبل مشکلات زیادی را سپری کرده و اکنون با تثبیت و رای اعتماد مجلس به کابینه معرفی شده , با تلاش جدی انشاءا...شاهد توسعه کشور و  استان در همه زمینه ها باشیم.

فرماندار بهار نیز ضمن اظهار خشنودی از افتتاح پروژه ها در ایام شهادت دولت مردان صدیق ؛ تبریک این ایام و قدر دانی از حضور مسئولین گفت : این محور به دلیل واقع شدن در مسیر در غار علیصدر کارکردی ملی داشته و از حساسیت خاصی برخوردار است.

مرادی پناه تزریق اعتبارات استانی را عاملی بر پیشبرد برنامه های عمرانی اعلام کرد و افزود : مصوبات تخصیص اعتبار با همت و  پیگیری های مسئولین به ویژه نماینده مردم شهرستان بهار قابل تقدیر است .

وی با بیان وجود تصادفات زیاد در این محور تصریج کرد : اقدامات زیادی انجام شده ولی با توجه به میزان تردد زیاد در این مسیر و توریستی بودن  عریض  شدن این جاده  ضروری است .

وی ضمن تاکید بر اختصاص اعتبار برای چهار بانده شدن جاده فعلی گفت : این محور هم به لحاظ گردشگری دارای اهمیت بوده و راهکار اساسی برای  افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده ای اصلاح جاده  در این مسیر خواهد بود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.