| کد خبر: 144879 |

بهره‌برداری از 15 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از بهره‌برداری 15 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی طی هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از بهره‌برداری 15 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی طی هفته دولت خبر داد.

«جعفر شهامت» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طی هفته دولت 15پروژه این اداره‌کل در بخش‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر 182 هزار و 500 میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل 14 پروژه در حوزه راهداری و یک پروژه در بخش حمل ونقل جاده‌ای قابل بهره‌برداری است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: پروژه‌های بخش راهداری با اعتباری بالغ بر 167 هزار و 500 میلیون ریال، شامل روکش آسفالت، تبدیل پل به آبنما، اجرای زیرگذر، ایمن‌سازی جاده‌ها، اجرای روشنائی، اجرای پل پیش ساخته، و اجرای فوکسیل  در شهرستان‌های بیرجند، طبس، سرایان، دیهوک، خوسف، زیرکوه و بشرویه بوده است.

شهامت از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی زنان القورات در محور «بیرجند - قائن» به‌عنوان یکی از پروژه‌های بخش حمل و نقل اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه با کمک هزینه 3 میلیارد ریالی اداره‌کل برای آسفالت رمپ ورودی و خروجی مجتمع و با اعتباری بالغ 15 هزار میلیون ریالی توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده که در این هفته به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: هفته دولت، یادآور شهدای دولت خدمتگزار و در رأس آن شهیدان رجایی و باهنر و بهانه‌ای برای نزدیکتر شدن بیشتر دولت و ملت در نظام اسلامی است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.