| کد خبر: 144666 |

در گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت :

آغاز بکار عملیات اجرایی تعریض محور جاده نظامی قائمشهر

در گرامیداشت هفته دولت در سال جاری و با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، فرماندار قائمشهر و جمع کثیری از مسؤلین شهرستانی کلنگ آغاز بکار عملیات اجرایی تعریض 5/1 کیلومتر از محور" جاده نظامی"این شهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به زمین خورد.

تین نیوز

در گرامیداشت هفته دولت در سال جاری و با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، فرماندار قائمشهر  و جمع کثیری از مسؤلین شهرستانی کلنگ آغاز بکار عملیات اجرایی تعریض 5/1 کیلومتر از محور" جاده نظامی"این شهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به زمین خورد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، مهندس احمد آفرین محمدزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در مراسم آغاز بکار پروژه مذکور عنوان نمود: هفته دولت مهمترین مناسبت تقویمی دستگاههای اجرایی و زمان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزار شهید دولت بوده ، از این رو این اداره کل 25 پروژه عمرانی خود را در قالب ایمن سازی محورهای تحت پوشش با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال به بهره برداری رسانید.

وی در ادامه به پروژه افتتاحی این اداره کل در شهرستان قائمشهر اشاره و اظهار داشت : با تلاش بی وقفه کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر و حمایتهای همه جانبه فرماندار محترم و دیگر مسولین خدوم این شهرستان ، در هفته دولت شش پروژه عمرانی با صرف اعتباری حدود 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مهندس محمد زاده در ادامه به محور پر تردد "جاده نظامی " اشاره و خاطر نشان ساخت : با توجه به حجم بالای تردد و قرار گرفتن مراکز آموزشی و وجود مواهب طبیعی در این محور می طلبد تا عملیات تعریض و چهار خطه شدن آن در دستور کار قراربگیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن اشاره به عملیات تعریض 5 کیلومتر از جاده مذکور در سال های گذشته اظهار داشت : به حول و قوه الهی در هفته دولت امسال نیز کلنگ آغاز بکار عملیات اجرایی تعریض 5/1 کیلومتر از محور "جاده نظامی" این شهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به زمین خورد.

مهندس محمد زاده در خاتمه افزود : امید است با بهره برداری از پروژه های مذکور در گرامیداشت هفته دولت ، هفته ای که نماد خدمت و تلاش صادقانه همه ی خدمتگزاران صدیق به این نظام مقدس و مردمان غیور وطن بوده ، گامی ارزنده و بلند در جهت ایمن سازی و کاهش صدمات جاده ای دراستان برداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.