| کد خبر: 144345 |

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محورهای شهرستان تکاب

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و محلی از محورهای تکاب- دندی و تکاب – شاهین‌دژ بازدید کردند.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و محلی از محورهای تکاب- دندی و تکاب – شاهین‌دژ بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس این سازمان  در حاشیه بازدید از طرح‌های راهداری و حمل‌‌‌ونقل جاده‌ای طی سخنانی درخصوص اجرای طرح‌های ساماندهی راه‌های دسترسی شهرستان تکاب اظهار داشت:

عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی محور تکاب – تخت‌سلیمان – دندی در محدوده استان آذربایجان‌غربی با مشارکت معادن فعال منطقه اجرا می‌شود.

وی با بیان این که رانندگان تریلی و کامیون در تردد در این محورها می‌بایست نکات فنی را رعایت کرده و از حمل بار غیرمجاز پرهیز کنند، افزود: در صورت عدم رعایت این امرکه موجب تخریب محورهای مواصلاتی و از بین رفتن زیرساخت‌های جاده‌ای و سرمایه‌های ملی می‌گردد قطعاً پلیس راه نیز از تردد تریلی‌ها با بار محورهای غیرمجاز جلوگیری کرده، اعمال قانون می‌شود.

مهندس کشاورزیان خاطرنشان کرد: انجام آسفالت‌ بخشی از مسیر تکاب – شاهین‌دژ به لحاظ اهمیت و فوریت با تأمین اعتبار لازم به زودی آغاز می‌شود و در حال حاضر مقدمات اجرای پروژه نیز فراهم شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه افزود:

طرح جامع ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای مسافربری در قالب شبکه سیر هم‌نام به منظور ارتقا و بهبود کیفیت ایمنی در جاده‌های کشور تدوین شده است که در دست اجرا می‌باشد.

وی بیان کرد: در چهار سال گذشته میزان تصادفات جاده‌ای در کشور به طور متوسط سالانه 5 درصد کاهش داشته است که اجرای طرح هم‌نامی شبکه سیر اثرات قابل توجهی در این نرخ کاهش خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.