| کد خبر: 144260 |

افتتاح 31 پروژه راهداری گلستان با اعتبار 148 میلیارد ریال در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در هفته دولت 31 پروژه در بخش های راهداری، حمل و نقل جاده ای و سیستم های هوشمند حمل و نقل با اعتبار 148 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در هفته دولت 31 پروژه در بخش های راهداری، حمل و نقل جاده ای و سیستم های هوشمند حمل و نقل با اعتبار 148 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا، مهدی میقانی در جمع کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گنبد کاووس، افزود: این پروژه ها شامل 16 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، 12 پروژه روکش آسفالت در حوزه راهداری، یک مجتمع خدماتی رفاهی و دو شرکت حمل و نقل باری می شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های بخش راهداری با اعتبار 53 میلیارد و 244 میلیون ریال شامل بهره برداری از 40 کیلومتر روکش آسفالت راه هایی همچون سه راهی ولاغوز-کردکوی- نوکنده، روکش آسفالت گرگان- شاهرود، روکش آسفالت جاده قدیم گرگان- کردکوی، روکش آسفالت سه راهی یساقی-بندرترکمن-گمیشان، روکش آسفالت اینچه برون- داشلی برون -گنبد کاووس، روکش آسفالت بندرترکمن- بندرگز، روکش آسفالت بندرترکمن- آق قلا و اجرای 2/6 کیلومتر بلوک مفصلی در سه راهی کلاله هستند.

میقانی بیان کرد: از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در بخش راهداری می توان به لکه گیری 24 هزار مترمربع از محورهای ارتباطی استان، احداث رادیه و برید و مقاوم سازی پل آق امام در آزادشهر، ارتقای حفاظ ایمنی میانی راهها، نواحی پل و پرتگاهی، بهسازی حفاظ های موجود با اولویت حفاظ های بتن مفصلی اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی راضی در محور آزادشهر-مینودشت به عنوان یکی از پروژه های بخش حمل و نقل یاد کرد که در این ایام بهره برداری می شود که 10 نفر را با صرف اعتباری حدود 15 میلیارد ریال مشغول به کار کرده است.

وی اظهارکرد: آغاز به کار دو شرکت حمل و نقل باری با نام های ایمن بار در مینودشت و صداقت بار در گرگان از دیگر پروژه های بخش حمل و نقل است که با سرمایه گذاری حدود 60 میلیارد ریال و فراهم سازی زمینه اشتغال 18 نفر در این ایام به بهره برداری می رسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.