| کد خبر: 143681 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

۱۲۰میلیارد ریال برای ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو اختصاص یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اختصاص 120 میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای سالن مسافری پایانه مرزی سرو در ارومیه اختصاص یافت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اختصاص 120 میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای سالن مسافری پایانه مرزی سرو در ارومیه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالحسین علی اکبری عصر دوشنبه در جریان ازدید از روند عملیات اجرایی این سالت مسافری اظهارداشت: عملیات ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو از نزدیک به 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی ادامه داد: عملیات احداث این سالن سال گذشته در مساحتی معادل 9700 مترمربع آغاز شد که 4600 مترمربع مربع مساحت زیربنا شامل ساختمان دو طبقه است و مابقی نیز به محوطه و تاسیسات زیربنایی اختصاص خواهد یافت.

علی اکیری اعتبار اختصاصی برای ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو را 12 میلیارد تومان عنوان و اظهار داشت: تکمیل زیرساخت ها و کیفی سازی خدمات در پایانه های مرزی یکی از سیاست های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شمار می رود که ساخت سالن کنونی در راستای این سیاست ها انجام می شود.

وی یادآور شد: مرز محل عبور است نه محل توقف، شعار سازمان در خصوص وضعیت تردد در پایانه های مرزی است و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی به صورت فنی و اعتباری فروگذار نیست.

علی اکبری افزود: بجز طرح ساخت سالن مسافری پایانه مرزی طرح جامع ساخت پایانه مرزی رازی نیز در ماههای اخیر و با حضور وزیر راه و شهرسازی وارد فاز اجرایی شد، طرح توسعه ای پایانه مرزی تمرچین با در نظر گرفتن ۱۱.۵ میلیارد ریال اعتبار و تکمیل طرح جامع پایانه مرزی پلدشت با ۷.۷ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است و بهره برداری از آن ها در آینده نزدیک تحولات چشمگیری را در روند مبادلات بین المللی از طریق این مرزهای زمینی موجب خواهد شد. ‌

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.