| کد خبر: 143329 |

روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای در سکوی سرآمدی

​ششمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور با حضور صاحبنظران ، اساتید ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش های دولتی و خصوصی در محل دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

تین نیوز

​ششمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور با حضور صاحبنظران ، اساتید ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش های دولتی و خصوصی در محل دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دکتر حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تاکید بر تغییر شیوه‌های پیام‌رسانی در دنیا و ظهور و سرعت در انتقال اطلاعات از طریق شبکه‌های اجتماعی به عنوان رسانه های جدید اظهار داشت : تلاش روابط عمومی ها و سیستم‌های اطلاع‌رسانی در عصر جدید باید استفاده بیشتر از بستر شبکه اجتماعی باشد.

دکتر مهری تصریح کرد: شرکت پست اخیراً تلاش کرده تا ضمن بهره‌مندی از سیستم‌های هوشمند از ساختارهای جدید استفاده بیشتری کند تا خدمات مطلوبی را در بستر IT به مردم ارائه دهد و مردم در حال حاضر می‌توانند از طریق بسترهای جدید فراهم‌ شده شرکت پست، مرسوله پستی خود را از طریق تلفن همراه رصد کنند.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: 17 هزار دفتر ICT که دفاتر پیشخوان و روستایی بخشی از آنها هستند، می‌توانند خدمات دولتی را به نیابت از دستگاه‌های دولتی به مردم ارائه کنند. تجارت الکترونیک و خدمات لجستیک که در جهان مرسوم شده، سه سال است در ایران پیگیری می‌شود و می‌کوشیم در این بستر خدمات توزیع کالا و اسناد را برای مردم ارائه کنیم.

دکتر شجاعی کیاسری مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  این وزارتخانه دیگر سخنران این مراسم بود که طی سخنانی ، اظهار داشت : : رسانه باید جای خود را با ارتباطات و روابط عمومی عوض کند چرا که رشد سریع فناوری منجر به تغییر معادلات شده و روابط عمومی نقش و کارکرد رسانه را پیدا کرده‌اند و متأسفانه همچنان نگاه‌ها به روابط عمومی به شکل سنتی است و حوزه روابط عمومی در دید مسئولین زنگ تفریح آن سازمان، ارگان یا وزارتخانه است و بهایی به روابط عمومی‌ها داده نمی‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور افزود: من روابط عمومی‌ها را رسانه می‌دانم چرا که به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند ضمن اینکه روابط عمومی  زمانی موفق است که اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه داشته و اخبار را سریع و دقیق تنظیم کرده و در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد. چرا که خبرنگاران هیچ‌گاه منتظر دریافت خبر نمانده و قطعاً آن را از طرق مختلف به دست می‌آورند. ضمن اینکه روابط عمومی‌ها باید بکوشند کلیپ و گزارش‌های تصویری را تولید کنند.

بر اساس این گزارش  دکتر هوشمند سفیدی دبیر ششمین آیین تقدیر از سرآمدن روابط عمومی در ابتدای این مراسم با اشاره به عامل مهم در تحقق الگوی سرآمدی در روابط عمومی‌ها ، منابع انسانی کارآمد از جمله مدیران روابط عمومی‌ها ، گفت : در وضعیت کنونی کشور که شاهد استقرار دولت دوازدهم هستیم، انتخاب مدیران روابط عمومی باید بر اساس چهار شاخص علم، تجربه، شخصیت و روحیه خدمت انجام پذیرد و وزیران محترم باید برای تقویت اطلاع رسانی دولت به این عامل، توجه ویژه‌ای کنند.

دکتر سفیدی با تأکید بر تجهیز و تأمین منابع مادی، انسانی، فنی، فن آوری و تجهیزاتی روابط عمومی‌ها به عنوان گام نخست در مسیر سرآمدی ، افزود: در حال حاضر روابط عمومی‌ها، عملکرد و اثربخشی می‌خواهند، اما به تقویت زیرساخت‌ها و توانمندسازی ها باید توجه لازم داشته باشند .

این گزارش می افزاید پس از قرائت بیانیه هیات داوران و ممیزان این آیین ، از برگزیدگانی  که بر اساس الگوهای سرآمدی موفق به کسب امتیازات لازم شده بودند تجلیل شد ، که روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای چندمین سال پیاپی ، در این دوره با کسب امتیاز لازم موفق به دریافت تندیس زرین مراسم شد ، همچنین روابط عمومی اداراه کل راهداری و حمل و نقل   جاده ای استان اصفهان تندیس سیمین و روابط عمومی  اداراه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان نشان تعالی سرآمدی را از آن خود نموده لوح و نشان مربوطه را دریافت کردند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.