| کد خبر: 143085 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران خبر داد:

رسیدگی به تخلفات ۲۰ شرکت حمل‌ونقلی استان تهران

به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در بخش کالا و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه جلسه کمیسیون ماده ۱۲ استانی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران تشکیل شد.

تین نیوز

به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در بخش کالا و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه جلسه کمیسیون ماده ۱۲ استانی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، این جلسه با حضور مدیرکل، معاون حمل‌ونقل رئیس اداره کالا و نماینده انجمن برگزار شد.

نصراله‌نژاد در این جلسه گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در بخش کالا و اجرای دقیق قوانین و مقررات در سال جاری سومین جلسه تشکیل و به تخلفات ۲۰ شرکت و موسسه حمل‌ونقلی رسیدگی، تصمیمات لازم اتخاذ و احکام مربوطه صادر گردید؛ که تصمیمات متاخذه منجر به قطع خدمات حمل‌ونقلی ۲ شرکت شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران بیان کرد: عمده تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای کالا شامل: اخذ کمیسیون مازاد، عدم رعایت مقررات و صدور بارنامه خارج از حوزه  فعالیت، صدور بارنامه جهت خودرو فاقد تجهیزات ایمنی، عدم بازدید و کنترل مدیر فنی و... بوده است

در ادامه رئیس اداره کالا گفت: مقرر گردید منبعد کمیسیون مذکور ماهیانه و به‌طور منظم تمامی تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل که قابل‌طرح در کمیسیون مذکور است بررسی و برخورد قانونی صورت پذیرد.

پرویزی افزود: در این راستا پس از تحقیقات مقدماتی، تحصیل دلایل و مستندات و اخذ دفاع توسط مدیران شرکت‌ها از جمع ۲۰ پرونده مورد رسیدگی، آرایی مبنی بر ۲ مورد تذکر کتبی، ۲ مورد قطع خدمات حمل‌ونقلی،۱۴ مورد جرائم نقدی و ۲ مورد برائت صادر شد.

این گزارش می‌افزاید: ۴۰۳ شرکت حمل‌ونقل کالا و ۹۶ شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان تهران در حمل‌ونقل جاده‌ای فعال می‌باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.