| کد خبر: 141650 |

پیام تبریک مدیر کل راهداری فارس به مناسبت روز خبرنگار

مهندس سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، از تلاش رسانه ها و بطور ویژه خبرنگاران در ارتقاء فرهنگ ترافیک و رانندگی قدردانی کرد.

تین نیوز

مهندس سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، از تلاش رسانه ها و بطور ویژه خبرنگاران در ارتقاء فرهنگ ترافیک و رانندگی قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس متن پیام مهندس سیاهپور به شرح زیر است:

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت اسوه تعهد و خدمت از خانواده بزرگ اطلاع رسانی کشور«شهید محمود صارمی» و روز خبرنگار است.

شهید سرافراز و بزرگواری که با درک منش مسئولیت پذیری و درک روحیه تلاش مداوم در عرصه خدمت تا آخرین لحظات زندگی پربارش با تکیه بر ایمان و اخلاص واقعی در راستای اعتلای رسالت خطیر و واقعی اطلاع رسانی و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نبود.

امروز در امتداد این رسالت خدمات مؤثر و کارساز اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران خستگی ناپذیر و متعهد در ابعاد مختلف به منظور آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه بر کسی پوشیده نبوده و نخواهد بود.

لذا مفتخرم همزمان با فرارسیدن و گرامیداشت این ایام به پاس تمامی تلاش ها و جدیت این عزیزان در ارائه خدمات خبری ارزشمند بویژه در تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جاری که به نام سال اقتصاد  مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و همچنین آثار باقی و ماندگار دولت خدمتگذار تدبیر و امید در تمامی جنبه های سازندگی و پیشرفت در استان فارس صمیمانه ترین سپاس های خود را به محضر یکایک این عزیزان عرضه نماییم.

امید است که با روحیه همدلی و همکاری شاهد پیشرفت روزافزون و تحقق اهداف توسعه پایدار در استان پهناور و همیشه سرافراز خود باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.