| کد خبر: 141589 |

پیام تبریک مدیر کل راهداری استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مردادماه هر سال، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافکندن بر تاریک خانه جهل و تعصب تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه های همنوعان شان، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب شجاعانه راه می پیمایند.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار پیام داد.

به گزارش تین‌نیوز، متن پیام تبریک احمد آفرین محمد زاده  بدین شرح است:

هفدهم مردادماه هر سال، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافکندن بر تاریک خانه جهل و تعصب تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه های همنوعان شان، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب  شجاعانه راه می پیمایند.

با نگاهی به کارکردهای رو به فزونی رسانه ها در جوامع امروزی می توان نقد منصفانه را جزو رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برشمرد. انعکاس موفقیت ها و دستاوردها و مطرح کردن کاستی ها به همراه راهکارها، فراهم کردن فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه های مختلف با هدف بهره گیری از خرد جمعی و همراه کردن هر چه بیشتر همه ارکان جامعه برای نیل به اهداف کلان توسعه، همگی در این چارچوب می گنجد. وظایف و کارکردهایی که در نهایت، به کاهش دغدغه های دین و دنیای مردم و گام برداشتن در مسیر فلاح و رستگاری می انجامد.

اکنون ضمن بزرگداشت ۱۷ مرداد و ادای احترام به روح بزرگ خبرنگار شهید محمود صارمی و سایر شهدای رسانه بدین وسیله ضمن تبریک و تهنیت روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند اصحاب  رسانه که در اشاعه اخبار حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران کوشا هستند تقدیر و تشکر می نمایم .امید است در کنار هم برای تحقق آگاهی به عنوان یکی از حقوق همگانی ملت شریف ایران کوشا باشیم.

 

                                                                                                                  احمد آفرین محمد زاده

                                                                                        مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.