| کد خبر: 141407 |

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد:

افزایش شاخص ایمنی راه‌های گراش با اجرای عملیات راهداری زود بازده

رئیس اداره راه و شهرسازی گراش گفت: اقدامات زود بازده در حوزه اداره راه وشهرسازی گراش توانست شاخص ایمنی راه‌های این شهر را با اجرای عملیات راهداری به طور قابل توجهی افزایش دهد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی گراش گفت: اقدامات زود بازده در حوزه اداره راه وشهرسازی گراش توانست شاخص ایمنی راه‌های این شهر را با اجرای عملیات راهداری به طور قابل توجهی افزایش دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، محمدباقر تنهایی‌‌پور، رئیس اداره راه وشهرسازی گراش در این زمینه گفت: اقدامات کم‌هزینه و زودبازده در حوزه راه درراستای کاهش تصادفات انجام داده‌ایم که در همین مدت کوتاه توانسته بسیار تأثیرگذار باشد و عملاً این رویه توانسته بیشتر نقاط پرحادثه در جاده‌ها را به نحوی از ضریب ایمنی پایین آن خارج کند و شرایط را از وضعیت موجود به وضعیتی مطلوب تغییر دهد. 

وی در بخش معرفی این اقدامات عنوان کرد:  ۱۵۰۰ مترمکعب ریزش‌برداری ، ۱۶۲۰ مترمکعب اجرای گابیون چینی و احداث دیوار حائل و نیز بیش از ۹۰ هزار متر مکعب ایمن‌سازی پرتگاه‌ها با دپوی خاک در نقاط پرتگاهی صورت گرفته است.

تنهایی‌پور با بیان اینکه همواره جاده‌ها و تجهیزات ایمنی موجود در آنها به دلایل مختلف از جمله عوامل محیطی و ... در معرض فرسودگی و خرابی قرار دارند، افزود: ۳۰ هزار تن لکه‌گیری و قریب به ۴۰۰۰ مترمکعب تعمیر و بنایی کانال هدایت آب را در دستور کار خود قرارداده ایم.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰۰۰ تابلوی علایم ایمنی و اطلاعاتی و ۳۲ دستگاه چراغ چشمک‌زن در محورهای حوزه استحفاظی گراش جهت آگاهی بخشی به کاربران جاده‌ای نصب شده که امیدواریم هر یک از این اقدامات میزان و درصد تلفات را به حداقل ممکن برساند.

رئیس اداره راه وشهرسازی گراش با اشاره بر اینکه  اعتبار اختصاص یافته برای این اقدامات بیش از  ۳۲ میلیارد ریال است،  افزود: امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف راهداران و رعایت تمام قوانین و مقررات توسط کاربران جاده‌ای، محورهای ایمن و روان در سطح محورهای ارتباطی حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی گراش داشته باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.