| کد خبر: 141081 |

◄ 84 درصد حمل‌ونقل برعهده سازمان راهداری است

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: بیش از 80 درصد حمل‌ونقل بر عهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل کشور است.

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: بیش از 80 درصد حمل‌ونقل بر عهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل کشور است. 

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قزوین در این باره گفت: طی سه ماهه اول سال جاری  14 درصد در خصوص حمل کالا در استان قزوین  رشد داشتیم.

افشین پیرنون تصریح کرد: 42 درصد از کالاهای ارسالی از قزوین بدون بارنامه حمل و حقوق دولت، شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان توسط افراد سودجو تضعیع می‌گردد.

وی افزود:طی سال گذشته 46 میلیون دلار کالای صادراتی توسط ناوگان حمل‌ونقل استان جابه‌جا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است در سال جاری یک میلیارد دلار صادرات از استان قزوین توسط ناوگان حمل‌ونقل باری جابه‌جا شود.

وی بیان داشت: باید با نوسازی ناوگان در تحقق این امر تلاش کنیم. همچنینحذف مالیات بر ارزش افزوده توسط کمیسیون های مجلس شورای اسلامی کمک بزرگی به ناوگان حمل‌ونقل باری کشور است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کالای استان قزوین نیز اظهارکرد:طی سه ماهه اول سال جاری در خصوص حمل کالا از استان قزوین 14درصد افزایش داشته‌ایم .

رضا میرزاخانی تصریح کرد: طرح نوسازی ناوگان فرار بار از عمده مشکلات شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان که امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کاهش یابد.

وی افزود:در ماده 169مالیات مکرر بحث‌هایی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی مطرح است که امید است با تصویب آن توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی گامی دیگر در جهت رفع مشکل صاحبان شرکت‌های حمل ونقل کالا برداشته شود.

میرزاخانی در پایان برگزاری جلسات مستمر توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و تعامل باتشکل‌های رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل رادر جهت کاهش مشکلات و حفظ منافع سه جانبه حائز اهمیت دانست.

شایان ذکر است مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین به همراه مدیران حمل‌ونقل کالا و مسافر و کارشناسان این اداره کل در نشست با اعضای هئیت مدیره انجمن صنفی کار فرمایان  شرکت‌های حمل‌ونقل کالا مسائل و مشکلات این انجمن را مورد بررسی قرارداده و نسبت به رفع مشکلات دستورات لازم را ارئه کرد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.