| کد خبر: 139440 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان:

پرداخت تسهیلات ویژه برای توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی استان گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از پرداخت تسهیلات ویژه برای توسعه ناوگان حمل و روستایی در استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از پرداخت تسهیلات ویژه برای توسعه ناوگان حمل و روستایی در استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان، محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی، طرح توسعه و ساماندهی ناوگان حمل و نقل روستایی با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صندوق کارآفرینی امید به مرحلهٔ اجرا درمی‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در خصوص ضرورت ساماندهی حمل و نقل روستایی عنوان کرد: مدنظر قرار دادن عواملی نظیر سکونت بخش عمده‌ای از جمعیت استان گیلان در روستاها، تولید و عرضهٔ بخش عمده‌ای از محصولات کشاورزی استان توسط روستاییان در بازارهای محلی شهرهای مختلف استان، وجود مناطق توریستی و گردشگری در روستاهای مختلف، سفر روزانه و مستمر جمع کثیری از دانشجویان و دانش آموزان، کارمندان و کارگران در محورهای فرعی و روستایی، سفر میزان قابل‌توجهی از مردم در فصول مختلف سال به مقاصد مناطق روستایی استان در کنار تراکم جمعیت و نزدیکی شهرها و روستاهای استان گیلان، اهمیت و ضرورت ساماندهی حمل‌ونقل عمومی در مناطق روستاهای استان را پیش از پیش آشکار می‌سازد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه خودروهای آماده واگذاری سمند ای اف ۷ بنزینی و سمند ای اف ۷ دوگانه‌سوز است، گفت: تسهیلات مذکور به منظور تسهیل در حمل و نقل مسافر روستایی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: ۸۰ درصد قیمت این خودروها از طریق وام صندوق کارآفرینی امید و طبق پیش‌فاکتور ارائه شده از سوی متقاضی با کارمزد ۴ درصد و ۲۰ درصد مابقی توسط خود متقاضی تأمین خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به این نکته که داشتن شرایط برای اخذ کارت هوشمند رانندگی که منجر به بیمه رانندگان می‌شود جزء شرایط حمل و نقلی استفاده از این تسهیلات می‌باشد، یادآور شد: ضمانت وام مذکور به‌صورت ترهین خودرو و یک فقره چک به مبلغ ۱۲۰ درصد تسهیلات اعطایی می‌باشد.

نازک‌کار با اشاره به فعالیت تعداد ۳۰ دستگاه خودروی سواری عمومی ویژه حمل و نقل روستایی در مسیرهای روستایی استان گیلان، از متقاضیان فعالیت در حمل و نقل روستایی استان خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان آذر ماه امسال به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر استان مراجعه نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.