| کد خبر: 139417 |

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسد آباد خبر داد

۳۳۷ کیلومتر از شانه راه های آسفالته شهرستان اسد آباد تسطیح و رگلاژ شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسد آباد تسطیح و رگلاژ 337 کیلومتراز شانه راه های آسفالته این شهرستان را بخشی از عملکرد این حوزه در افزایش ایمنی و نگهداری راه ها اعلام کرد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسد آباد تسطیح و رگلاژ 337 کیلومتراز شانه راه های آسفالته این شهرستان را  بخشی از عملکرد این حوزه  در افزایش ایمنی و نگهداری راه ها اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، ساسان رستمی ضمن اعلام خبر فوق افزود : با توجه به گشت های صورت گرفته از سوی پرسنل این اداره کل و شناسایی مسیرها و اجرای عملیات ایمن سازی راههای  حوزه استحفاظی شهرستان اسد آباد ؛ بیش از ۲۸۰ مورد خاکریز بازدارنده در پرتگاه ها ؛ پیچ های خطرناک و در دهانه پل ها نیزانجام شده است

وی  گفت در راستای افزایش ایمنی : رنگ آمیزی و نصب سرعت گیر در تقاطع ها و به تعداد ۳۵ مورد، تعمیر و نصب 430عدد تابلوی  اخطاری و انتظامی در محورهای اسدآباد به همدان ،اسدآباد به کنگاور ، کلیایی و چهاردولی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری اسدآباد  به قرار داشتن این محور در مسیر کربلا  اشاره کرد و افزود: گردنه اسد آباد دارای  پیچ و خم و شیب های تند و متوالی بوده و از طرفی  این محور ترانزیتی و از اهمیت خاصی نیز برخوردار است و باید  در بحث نگهداری راه  و ایمنی جاده ایمورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد : به منظور آشکار سازی و ایمن نمودن ۵ نقطه حادثه خیز ؛ ۲۰ متر مربع تابلوی اطلاع رسانی  و هم چنین با هماهنگی پلیس راه شش عدد چراغ چشمک زن  جهت آشکار سازی سایر نقاط حادثه خیز در محورهای شهرستان نصب شده است .

رستمی افزود با هزینه کرد  اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان انواع  حفاظ پل (هندریل ) با ارتفاع بیش از ۳ متر روی چهار دهنه پل در محور چشمه قنداب ، نعمت آباد و جعفر آباد  نصب گردیده است .

وی در ادامه به اهمیت خط کشی راه های آسفالته در محور ها  اشاره کرد و گفت : در راستای تردد ایمن در جاده ها ی شهرستان اسد آباد خط کشی راه های آسفالته در مسافتی به طول ۴۰ کیلومتر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسد آباد افزود:  طی چهار ماهه نخست امسال نیز لکه گیری با آسفالت گرم  به مقدار ۶۷۰۰ متر مربع  و به ضخامت ۵ سانتیمترو همچنین درزگیری راه های آسفالته به طول  ۸۸۰۰ متر در حوزه استحفاظی شهرستان اسد آباد انجام شده است.

رستمی به سایر اقدامات انجام گرفته از جمله ،شانه سازی راهها و همچنین تعدیل شیب شیروانی  به طول 10 کیلومتر اشاره کرد و گفت :این کار سبب افزایش ضریب ایمنی در جاده ها شده و به طور چشمگیری در کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای موثر است.

وی در ادامه به اجرای آسفالت رگلاژی در محور روستای چهاردولی با آسفالت گرم به مقدار بیش از ۲۵۰۰ متر مربع اشاره کرد و گفت : راهداری توجه ویژه ای در حوزه نگهداری محور های روستایی دارد.و می کوشد تا خدمات مناسبی در حوزه راه ها به ساکنین این مناطق ارائه دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.