| کد خبر: 139301 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس خبر داد :

احداث راهدارخانه در محورهای ارتباطی شهرستان چالوس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از عملیات احداث راهدارخانه در محورهای ارتباطی این شهرستان های با هدف ارتقاء بالا بردن کیفیت عملیات راهداری خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از عملیات احداث راهدارخانه در محورهای ارتباطی این شهرستان های با هدف ارتقاء بالا بردن کیفیت عملیات راهداری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، مهدی صفایی ضمن اعلام این مطلب افزود :  راهدارخانه ها محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری بوده و بهترین مکان برای خدمات‌رسانی مطلوب و به هنگام برای مسافرین و بازماندگان در راه‌ها است.

وی ادامه داد : از این رو احداث دو راهدارخانه ولی آباد به مساحت330 متر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و راهدارخانه پل زغال به مساحت 200 متر  با اعتباری بالغ بر 1میلیارد در دستور کار این اداره قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس خاطر نشان ساخت : این راهداخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مازندران باشیم.

صفایی اظهار داشت :  این اداره در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه ایمن سازی سازی محورهای حوزه استحفاظی  اقدامات گسترده ای را در تعمیر و مرمت ابنیه های فنی شامل دیوار ضامن ، دیوار حایل ، پل ها ، جان پناه ، آبروها ، روکش آسفالت ، نصب نیوجرسی و نصب تابلوهای و علائم در مناطق حادثه خیز به اجرا درآورد.

گفتنی است تعداد 22راهدار خانه در محورهای ارتباطی استان مازندران وجود دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.