| کد خبر: 138972 |

سرمایه انسانی از ارکان اصلی هر سازمان است

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اتفاق هیأتی در سفر یک روزه به استان خراسان‌رضوی از بخش‌های مختلف اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدید و با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.

تین نیوز

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اتفاق هیأتی در سفر یک روزه به استان خراسان‌رضوی از بخش‌های مختلف اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدید و با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صدراله بمانا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان در نشست صمیمی با کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه از ابتدای سال 96 مجموعه‌ی همکاران انتقال یافته از راه‌و‌شهرسازی و همکاران حمل‌ونقل جاده‌ای با یک نام و به عنوان مجموعه سرمایه انسانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور مطرح و تلقی می‌شوند افزود: استان خراسان‌رضوی یکی از استان‌های ویژه به لحاظ زیارتی، حمل و نقلی و گردشگری مطرح بوده که خوشبختانه با هماهنگی خوب بین مدیران و مجموعه دست‌اندرکاران و تلاش کارکنان در این استان طرح نقل و ا نتقال حوزه راهداری با سرعت و استقبال به انجام رسید.

وی با اشاره به فرسوده بودن 60 درصد ماشین‌آلات راهداری  و ساختمان‌های اداری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ماهیت سازمان شرکتی است و مالکیت اصلی اموال و مستحدثات ،دولتی است نمی توان برای نوسازی آنها اقدام جدی صورت داد و لیکن با تلاش و ابتکار عمل مدیران کل و ستاد مرکزی بهسازی و مرمت و زیبا سازی ساختمان ها و ماشین‌آلات  انجام شده است.

بمانا در خصوص احکام صادر شده‌ی کارکنان نیز گفت: علی رغم وجود مشکلات در احکام همکاران  پس از ادغام راهداری در استان‌ها، بعضاً مشاهده شد که احکام کارکنان استان‌ها یکسان نیست و تفاوتهایی دارد که این موضوع پس از گذر از مرحله‌ی انتقال مرتفع می‌شود و امید است با توجیهات منطقی برای دستگاههای نظارتی به صورت شفاف و قانونی جایگاه و حقوق همکاران ارتقاء یابد و چارچوب قانونی نیز حفظ شود.

وی در ادامه به انتقال حدود 16 هزار نفر از نیرو های راهداری به سازمان اشاره کرد و افزود: در طرح ادغام راهداری تعداد افراد متقاضی انتقال بیش‌تر از تعداد پیش‌بینی شده بود لذا این انتقالها مستلزم تامین بودجه لازم بود که خوشبختانه در اصلاحیه‌ی بودجه با حمایت مسئولین امر تقریباً اعتبار مورد نیاز صرفاً جهت پرداخت حقوق این دسته از کارکنان تأمین گردید.

معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در ادامه با بیان اینکه  اساسنامه‌ی پیشنهادی  سازمان به مجلس جهت تصویب ارسال گردیده است ادامه داد: به زودی،‌ منابع تامین هزینه‌های سازمان یکسان‌سازی خواهد شد و  پس از تصویب اساسنامه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی لازم درخصوص ساختمان‌ها و ماشین‌آلات صورت خواهد پذیرفت.

وی باتوجه به اینکه عملیات راهداری به عنوان یک عملیات دائمی و فعالیت بحران شناخته می‌شود ابراز امیدواری کرد: در سال آینده وفق مقررات با فروش ماشین‌آلات اسقاطی نسبت به تجهیز و نوسازی آنها اقدام جدی صورت پذیرد.

بمانا در پاسخ به سوال یکی از کارکنان درخصوص علت حذف برخی ادارات شهرستان ها نیز گفت:  طی جلساتی که در مجموعه‌ی وزارت راه و شهرسازی برای انتقال وظایف راهداری در استان‌ها برگزار شد مذاکرات طولانی صورت گرفت و در این مذاکرات بخشی از پست‌های سازمانی با راه و شهرسازی تقسیم گردید که در آینده شاید این ادارات احیا شوند.

این گزارش می‌افزاید در ابتدای این نشست ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان‌رضوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات از همکاران خود به واسطه‌ی تحمل کمبودها و سختی‌ها و همراهی با سیستم برای جابجایی‌ها تشکر و قدر دانی کرد و خاطرنشان کرد: در مدت 8 ماه گذشته استاندار و مسولان استانی هم این اداره‌کل را همراهی نمودند که حقوق پرسنل تأمین گردد.

گفتنی است دراین سفرکه مدیران کل منابع انسانی ، پشتیبانی ورفاه همچنین دفترحقوقی صدراله بمانا را همراهی می‌کردند بازدیدی نیزاز واحدهای اداری داشتند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.