| کد خبر: 138969 |

در گلستان انجام شد:

ترمیم پل آق امام آزادشهر در گلستان

رئیس اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از ترمیم قسمتی از پل آق امام آزادشهر که براثر سیلاب‌های گذشته تخریب شده بود، خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از ترمیم قسمتی از پل آق امام آزادشهر که براثر سیلاب‌های گذشته تخریب شده بود، خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، ابوطالب جلینی کرد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اظهار کرد: قسمتی از رادیه (دیواره‌ها و گوشواره‌های پل)، دیوار برگشت آب و نرده پل در جریان سیلاب سالیان گذشته و قرنیزها و هندریل بر اثر هوازدگی دچار خوردگی شده بود، مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفتند.

به گفته وی، در حال حاضر بتن‌ریزی دهانه وسط و بتن‌ریزی پی سمت راست و چپ دیوار هدایت آب پل انجام شده و بعد از اتمام این عملیات، ترمیم پوشش پل هم انجام خواهد شد.

جلینی کرد ادامه داد: برای اجرای این کارها حدود ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، طول پل آق امام را ۶۰ متر با سه دهانه ۲۰ متری بیان کرد و گفت: این پل در پنج کیلومتری محور آزادشهر- مینودشت بعد از شهرستان آزادشهر قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.