| کد خبر: 138900 |

همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود:

آغاز طرح کنترل بغل‌نویسی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای اتوبوسی در خراسان رضوی

در راستای ضوابط ابلاغی و تأکیدات معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، طرح کنترل بغل‌نویسی ناوگان عمومی اتوبوسی همزمان با سراسر کشور از ابتدای مرداد ماه در استان خراسان رضوی آغاز خواهد شد.

تین نیوز

در راستای ضوابط ابلاغی و تأکیدات معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، طرح کنترل بغل‌نویسی ناوگان عمومی اتوبوسی همزمان با سراسر کشور از ابتدای مرداد ماه در استان خراسان رضوی آغاز خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، ابوالفضل گنجی رئیس ادارهٔ حمل‌ونقل مسافر با اعلام این خبر افزود: این طرح در قالب طرح شبکه سیر شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر و ایجاد نظم و وحدت رویه در مدیریت ناوگان و با هدف شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و برخورداری مسافرین از حقوق قانونی خود به مرحله اجرا گذارده خواهد شد.

گنجی با بیان اینکه تیم‌های مشترک متشکل از ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تشکل‌های صنفی، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری، پلیس‌راه برای نظارت بر این موضوع تشکیل خواهد شد، عنوان کرد: این تیم ضمن هماهنگی‌های لازم نسبت به کنترل بغل‌نویسی اتوبوس‌های عمومی حمل‌ونقل مسافر فعال استان (به درج نام شرکت حمل‌ونقل مسافر طرف قرارداد همکاری) وفق فرم‌های کنترلی و مطابق با قواعد شبکه سیر اقدام می‌کنند.

رئیس ادارهٔ حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در ادامه گفت: بر این اساس پس از بازدید اولیه از ناوگان اتوبوسی و تکمیل فرم مربوطه به مالک وسیله و شرکت حمل‌ونقل مسافر اخطار می‌گردد ظرف مدت ده روز نسبت به اصلاح بغل‌نویسی اتوبوس اقدام نماید و پس از انقضای مهلت مذکور و انجام بازدید مجدد اقدامات و پیگیری‌های بعدی صورت می‌پذیرد.

 شایان‌ذکر است حداقل ابعاد بغل‌نویسی اتوبوس به طول ۳۰۰ سانتی‌متر و عرض ۵۰ سانتی‌متر در قسمت دیواره‌های جانبی طرفین بوده و استفاده از عبارات و حروف غیرفارسی و کلمات اضافه مجاز نیست.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.