| کد خبر: 138725 |

نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی ساوه و زرندیه ایمن‌سازی می‌شود

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی ساوه و زرندیه در سال۹۶ ایمن‌سازی می‌شود.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌و‌گو باخبرنگار تسنیم در ساوه، با اشاره به بحث اصلاح ورودی شهر زاویه اظهار داشت: 1200کیلومتر نیوجرسی در این طرح در دستور کار قرار دارد که قرارد آن با پیمانکار منعقد شده و به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: بحث ایمن‌سازی از جمله روکش آسفالت، روشنایی، خط‌کشی، تعمیرات پل و گاردریل در محورهای مواصلاتی استان به‌صورت مستمر در دستور کار اداره حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد و با توجه به اینکه بحث آسفالت و روکش در فصول خاصی انجام می شود تلاش بر این است تا پایان سال96 این موارد به طور کامل به اتمام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: پروژه‍‌های مهمی که در سال96 در دستور کار ما قرار دارد در حوزه شمال استان از جمله شهرستان‌های ساوه و زرندیه است که  با توجه به اینکه چند نقطه پرحادثه در این شهرستان‌ها داریم از جمله تقاطع و زیرگذر آوه که کار باکس‌گذاری آن انجام شده و رمپ‌های ورودی و خروجی آن نیز  در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: قراداد لازم برای اصلاح نقطه حادثه‌خیز پیچ مسلم آباد نیز در محور ساوه-همدان منعقد شده و باکس‌های  آن در حال ساخت است که باید زیرگذر آن را  باکس‌گذاری کنیم.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: پل پرندک و زیرگذر شهرصنعتی روبه روی پرندک که عملیات خاکی آن انجام شده و کار دو باکس آن در حال انجام است که در این بخش پیمانکار فعال بوده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش قرار است تا پایان سال براساس اعتبار تخصیص یافته این پروژه ها به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: از دیگر نقط پر تردد و حادثه‌خیر که در دست پیمانکار است، جاده قدیم ساوه- همدان است که یک تقاطع غیر همسطح بوده و ورودی ساوه- بوئین زهرا نقطه دیگر حادثه‌خیز شهرستان است که کار لکه‌گیری و آسفالت 20کیلومتر جاده قدیم انجام شده و کارهای ایمن‌سازی و اصلاح شیب شیروانی در این محور نیز در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.