| کد خبر: 138636 |

از ابتدای سال ۹۶ تاکنون؛

۲۵ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی محورهای استان گلستان هزینه شده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۲۵ میلیارد ریال از محل منابع ملی و ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان هزینه شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۲۵ میلیارد ریال از محل منابع ملی و ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان هزینه شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، عادل مصدقی در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل گفت: اعتبار مذکور با نگاه ارتقای ایمنی راه‌ها، منظرآرایی و زیباسازی جاده‌ها و خودمعرف بودن و بخشنده کردن راه‌ها و صرف عملیاتی همچون کاشت ۱۳ هزار اصله نهال در بزرگراه‌ها و محورهای شریانی استان مانند محور آزادشهر- مینودشت، گالیکش تا تنگراه، سه‌راهی کلاله تا کلاله، محور بندرترکمن-گمیشان و بزرگراه گرگان- کردکوی- نوکنده شده است.

به گفته وی، تهیه و نصب ۷ کیلومتر حفاظ بلوک مفصلی در سه‌راهی کلاله به سمت کلاله و تعمیر و مرمت ۴۶۹ عدد حفاظ گاردریل در بزرگراه گرگان- آزادشهر از انواع دیگر عملیات ایمن‌سازی بوده است.

تجدید خط‌کشی راه‌ها به طول ۴۵۰ کیلومتر، احداث روشنایی به طول ۳ کیلومتر و تعمیر، سرویس و نگهداری روشنایی‌های موجود به طول ۴۸۹ کیلومتر، تهیه و نصب ۱۰۰ عدد بشکه ایمنی و حدود ۵۰۰ عدد میله ترافیکی جزو عملیات دیگری بوده که برای افزایش ایمنی راه‌های استان صورت گرفت.

به گفته وی، تهیه و نصب ۱۵۵۰ عدد مسیرنمای ارتجاعی و تهیه و نصب ۴۵ مترمربع تابلوی اطلاعاتی هم به عنوان بخش دیگری از عملیات ایمن‌سازی محورهای استان در طول این مدت به شمار می‌روند.

مصدقی تأکید کرد: در این ایام با توجه به افزایش ترافیک محورها و سفرهای تابستانی و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به تابلو و علائم افقی و عمودی در جاده‌ها شاهد کاهش تصادفات به‌ویژه تلفات جاده‌ای در سطح راه‌های استان گلستان باشیم.

حدود ۵ هزار کیلومتر در استان گلستان راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.