| کد خبر: 137592 |

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه از پایانه مرزی جلفا

معاون وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی از پایانه مرزی جلفا در این استان بازدید نمود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی از پایانه مرزی جلفا در این استان بازدید نمود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس این سازمان در این برنامه از مراحل مختلف فعالیتهای پایانه مرزی جلفا و نحوه خدمات رسانی به ترددکنندگان بخشهای مختلف این پایانه بازدید نمود .

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت پایانه‌های مرزی به عنوان اولین نقطه آشنایی مسافران با کشورمان بر لزوم اتخاذ تدابیری برای سهولت و روان‌سازی خدمات‌رسانی به ترددکنندگان و خودروها در پایانه مرزی جلفا تاکید نمود.

براساس این گزارش داداش‌زاده مدیر پایانه مرزی جلفا نیز در این بازدید گزارشی از نحوه فعالیت و عملکرد این پایانه مرزی ارائه نمود.

وی با اشاره به این که نقطه قوت این پایانه مرزی حلقه اتصال کشورهای آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان با کشورهای ترکیه و گرجستان از طریق ایران می‌باشد، گفت: فعالیت بخش مسافری این پایانه به صورت شبانه‌روزی می‌باشد و روزانه حدود 3 هزار مسافر و 250 دستگاه کامیون از پایانه‌مرزی جلفا  تردد می‌کنند.

این گزارش می‌افزاید معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در بخش دیگری از برنامه بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی صفا در محور صوفیان – مرند بازدید کردند.

خاطرنشان می‌گردد مدیرکل دفتر ریاست سازمان، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیرکل راهداری  و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی مهندس کشاورزیان را همراهی می‌نمودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.