| کد خبر: 137351 |

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی خبرداد:

پیگیری طرح شبکه سیر شرکت‌های مسافربری در خراسان شمالی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه شرکت های مسافربری برای اجرای طرح شبکه سیر آماده می شوند گفت: اجرای این طرح امسال به جد پیگیری می شود.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه شرکت های مسافربری برای اجرای طرح شبکه سیر آماده می شوند گفت: اجرای این طرح امسال به جد پیگیری می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: طرح شبکه سیر(برند سازی) شرکت های مسافربری در تلاش است تا شرکت های مسافر بری زیر نظر یک برند خاص به مسافران خدمات رسانی کنند.

وی افرود: بر این اساس، سطح خدمات به مسافران و کیفیت این خدمات تحت همان نام برای مسافران سنجیده می شود.

بدیعی مقدم ادامه داد: یکی از مزایای این طرح این است که شرکت هایی که خدمات رسانی خوبی نداشته و تلاشی برای ارتقای سطح خدمات خود ندارند به مرور از چرخه فعالیت حذف می شوند. این شرکت ها به مرور مشتریان خود را از دست خواهند داد.

وی تصریح کرد: شرکت هایی که صاحب نام بوده و اعتبار خود را حفظ کرده اند در کشور جایگاه بهتری پیدا می کنند و می توانند شرکت های کوچک را به خود ملحق کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هر تغییر در ابتدا با مقاومت هایی روبه رو است و در این طرح نیز شرکت هایی که خدمات کمتری به مسافران دارند روی خوش نشان نداده و تمایل چندانی به اجرایی شدن طرح برند سازی ندارند اما شرکت های بزگتر و معتبر از این طرح استقبال کرده اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.